Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 20:22

8
شهریور
موس انبه و نارگیل

موس انبه و نارگیل

6 قاشق سوپخوری از انبه را كنار بگذارید و باقیمانده آن را در كاسه دستگاه غذاساز بریزید تا كاملاً پوره شود. آن‌گاه نیمی از آن را كنار بگذارید و باقیمانده‌اش را با شیر نارگیل، شكر، پوست لیمو و آبلیمو مخلوط كنید.

مژگان فرهنگ

 

 

مواد لازم برای 6- 8 نفر

 انبه خرد كرده                 750 گرم

شیر نارگیل                    250 میلی‌لیتر (1 پیمانه)

شكر                             3 قاشق سوپخوری

پوست لیموی‌ رنده كرده   2 قاشق سوپخوری

آبلیموی تازه                  60 میلی‌لیتر (یك‌چهارم پیمانه)

پودر ژلاتین                   3 قاشق چایخوری

آب سرد                       2 قاشق سوپخوری

خامه فرم گرفته            250 گرم

پودر نارگیل                 30 گرم

 روش تهیه موس انبه و نارگیل

6 قاشق سوپخوری از انبه را كنار بگذارید و باقیمانده آن را در كاسه دستگاه غذاساز بریزید تا كاملاً پوره شود. آن‌گاه نیمی از آن را كنار بگذارید و باقیمانده‌اش را با شیر نارگیل، شكر، پوست لیمو و آبلیمو مخلوط كنید. حال پودر ژلاتین را روی آب بپاشید و به روش بن‌ماری حل كنید و به مخلوط فراهم كرده بیفزائید.

سپس خامه و پودر نارگیل را هم اضافه كنید. اكنون 6 لیوان مناسب و زیبا بردارید و قدری پوره انبه داخلشان بریزید. سپس اندكی از موس فراهم كرده رویشان بریزید و دوباره با پوره انبه بپوشانید.

به همین ترتیب لیوان‌ها را از موس و پوره انبه پر كنید و لیوان‌ها را 6 ساعت در یخچال قرار دهید تا موس كاملاً ببندد. اینك موس را برای پذیرائی با خامه فرم گرفته، نارگیل تازه و انبه خرد كرده بیارائید.

 

برچسب ها: موس، مواد لازم موس، موس انبه، آموزش موس انبه، روش تهیه موس انبه، موس با نارگیل، موس انبه و نارگیل تعداد بازديد: 653 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز