Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 10:01

20
فروردین
بسته موضوعی 107: کدام مسواک و خمیر دندان مناسب است؟

بسته موضوعی 107: کدام مسواک و خمیر دندان مناسب است؟

بهداشت دهان و دندان اهمیت زیادی در سلامتی بدن دارد. در این بسته از زندگی آنلاین به بررسی نکات مهم در خصوص انتخاب و خرید مسواک و خمیر دندان مناسب پرداخته شده است.

از آنجا که پاک کردن و از بین بردن پلاک دندانی در سطوح مختلف دندان‌ها اولین قدم برای پیشگیری از پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه‌ای است و این عمل به طور مؤثر به وسیله مسواک و خمیر دندان انجام می‌گیرد؛ بنابراین انتخاب مسواک و خمیر دندانی که عمل فوق را به خوبی انجام دهد، خیلی مهم می‌باشد.

بر این اساس،‌ این بار موضوع بسته را مسواک و خمیر دندان مناسب قرار داده‌ایم که با مطالعه مطالب مربوط به آن بیش از پیش می‌توانید به بهداشت دهان و دندان خود بپردازید.

راهنمای انتخاب خمیردندان مناسب: وقتی موقع خرید، با انواع خمیردندان مواجه می‌شویم، حسابی گیج می‌شویم. اما هر کدام از انواع خمیردندان‌ها کاربردهای مخصوص خود را دارند. به این مطلب توجه نمایید.

درباره خمیر و نخ دندان: این مقاله به مواد موجود در خمیردندان‌ها، انتخاب خمیردندان مناسب و مزایای استفاده از نخ دندان اشاره شده است.

ویژگی‌های خمیردندان و مسواک استاندارد: این مقاله به نکات قابل توجه هنگام انتخاب و مصرف خمیردندان و مسواک پرداخته است.

اشتباه‌های موقع مسواک زدن: زمانی که شما به سختی دندان و لثه خود را مسواک می‌زنید، دلتان خوش است که لثه و دندان‌هایتان واقعا تمیز شده‌اند، اما در حقیقت نه فقط آنها را تمیز نکرده، بلکه به آنها آسیب جدی وارد کرده‌‌اید. این مقاله را بخوانید.

زبان‌تان را مسواک بزنید: در این مطلب به توصیه‌های لازم در مورد بهداشت زبان اشاره شده است.

نکاتی در رابطه با مسواک و خمیردندان: در اینجا با مشخصات مسواک، خمیردندان و نخ دندان مناسب آشنا می‌شوید.

گذاشتن مسواک کنار دستشویی ممنوع!: در اینجا به یک نکته مهم در ارتباط با بهداشت دهان و دندان اشاره شده است.

 

برچسب ها: نخ دندان، بهداشت دهان و دندان، خمیردندان مناسب، مسواک زدن، خمیر دندان مناسب، مسواک مناسب، انتخاب خمیر دندان، انتخاب مسواک تعداد بازديد: 972 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز