Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 11:31

1
آبان
بسته موضوعی 95: مراقبت های مربوط به هپاتیت

بسته موضوعی 95: مراقبت های مربوط به هپاتیت

این بار بسته زندگی آنلاین به موضوع هپاتیت،‌ یکی از بیماری‌های شایع کبدی، اختصاص یافته است و همه نکات مهم در مورد علائم، پیشگیری و درمان هپاتیت و ... را بیان می‌کند.

هپاتیت انواع مختلفی دارد و ممکن است به صورت حاد و یا مزمن باشد.

بر اساس مطالعات انجام شده، بسیاری از بیماران مبتلا به هپاتیت مزمن B و C تا مدت‌ها بدون علامت هستند.

با این حال تعداد قابل توجهی از آنها علائمی را تجربه خواهند كرد.

در این بسته از زندگی آنلاین به راه‌های انتقال انواع هپاتیت، علائم و نشانه‌های بالینی آنها، راه‌های پیشگیری و درمان‌های موثر اشاره شده است.

با انواع هپاتیت آشنا شوید: این مطلب به انواع هپاتیت، علایم بیماری هپاتیت، اقدامات لازم در صورت ابتلا به هپاتیت، مراحل آزمایش و تشخیص هپاتیت و پیشگیری از هپاتیت پرداخته است.

درمان آماس کبد یا هپاتیت: در اینجا به بررسی مواد مغذی مفید برای هپاتیت، غذاهای مفید برای هپاتیت، گیاه درمانی مفید برای هپاتیت، رایحه درمانی و هپاتیت و طب چینی و طب فیزیکی در درمان هپاتیت پرداخته شده است.

هپاتیت اتوایمیون: در این مقاله با بیماری‌هایی اتوایمیون، هپاتیت اتوایمیون، علت و علائم، تشخیص، بیوپسی کبد و درمان،‌ ارتباط تغذیه و ورزش با هپاتیت اتوایمیون و حاملگی و هپاتیت اتوایمیون آشنا می‌شوید.

تاتو با چاشنی ایدز و هپاتیت: افرادی که روی بدن و صورت خود تاتو می‌کنند، سلامت‌شان به خطر می‌افتد. برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید.

علائم مفصلی و خارج مفصلی در بیماران هپاتیت B و C: در این مقاله، شایع‌ترین شكایات بیماران مبتلا به هپاتیت، به ترتیب شیوع آنها بیان شده‌اند.

هپاتیت B: این مطلب در مورد پیشگیری و ایمن‌سازی فعال هپاتیت B، ایمن‌سازی در شرایط خاص، واکنش‌های نامطلوب واکسن و ایمن‌سازی غیر فعال می‌باشد.

ریشه‌کنی هپاتیت C تا پایان سال 1410: در اینجا گفتگویی ویژه با پرفسور موید علویان، رییس شبکه هپاتیت ایران، عضو فرهنگستان علوم پزشکی و استاد دانشگاه بقیةا... پیرامون بیماری هپاتیت انجام داده‌ایم که در ادامه آن را می‌‌خوانید.

هپاتیت C؛ پیشگیری و درمان: از مطالب بیان شده در این مقاله، می‌توان به همه‌گیر شناسی،‌ راه‌های انتقال،‌ تشخیص و آزمایش،‌ علائم،‌ پیشگیری و درمان هپاتیت C اشاره نمود.

آشنایی با بیماری هپاتیت: در این مقاله با راه‌های انتقال هپاتیت C، علائم بالینی و درمان آن آشنا می‌شوید.

آنچه باید از هپاتیت C بدانیم: راه‌های اصلی انتقال، پیشگیری، تشخیص، علائم بالینی، درمان و رهایی از عوارض جانبی درمان هپاتیت C، از موضوعات این مقاله می‌باشند.

 

برچسب ها: هپاتیت C، بیماری های کبدی، پیشگیری از هپاتیت، هپاتیت B، درمان هپاتیت، هپاتیت حاد، انواع هپاتیت، هپاتیت مزمن، علائم هپاتیت، راه های انتقال هپاتیت، نشانه های هپاتیت تعداد بازديد: 1456 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز