Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 16:12

17
فروردین
بسته موضوعی 76: همه فواید فعالیت فیزیکی

بسته موضوعی 76: همه فواید فعالیت فیزیکی

بسته موضوعی شماره 76 زندگی آنلاین به ارتباط ورزش و سلامت بدن می‌پردازد و ورزش‌های مناسب گردن درد، زانو درد، سلامت استخوان، سلامت قلب و اختلالات جنسی را بیان می‌کند.

سلامتی یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است. نعمتی که تا کسی به درد و رنجی گرفتار نشود، متوجه آن نمی‌شود.

وقتی بیماری یا درد به سراغ اشخاص می‌آید، برای بازگرداندن سلامتی به هر دری می‌زنند و هزینه‌های گزافی را می‌پردازند، اما شاید باز هم آن طور که باید سلامت از دست رفته خود را باز نیابند.

با این مقدمه، باید قبل از بروز هر دردی مراقب سلامتی بود و از بروز هر بیماری تا جایی که ممکن است پیشگیری نمود.

یکی از این راه‌های مفید و در عین حال ساده، ورزش و فعالیت بدنی است. تحرک بدنی منظم غیر از اینکه باعث شادی و نشاط و افزایش روحیه افراد می‌شود، در پیشگیری از بیشتر بیماری‌ها هم سودمند می‌باشد.

علاوه بر آن ورزش و فعالیت بدنی روزانه به درمان خیلی از بیماری‌ها و کاهش بسیاری از دردها نیز کمک می‌کند، اما باید با ورزش‌های مناسب آشنا بود و از انجام حرکات مضر دوری نمود.

به این ترتیب با توجه به اینکه 17 فروردین ماه به نام روز جهانی فعالیت فیزیکی نامیده شده است، در این بسته از زندگی آنلاین بر آن شدیم تا مقالاتی را که در ارتباط با تسکین دردها و بیماری‌ها با ورزش و فعالیت بدنی می‌باشند، برای شما عزیزان یکجا گرد آوریم تا گامی هر چند کوچک در جهت سلامتی هر چه بیشتر شما خوانندگان گرامی برداشته باشیم. امید که مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

 

التهاب مفاصل و ورزش: در این مقاله با انواع تمرینات ورزشی مفید برای التهاب مفاصل آشنا می‌شوید.

ارتباط گوارش و ورزش: در این مطلب به طور خاص فواید ورزش را بر روی دستگاه گوارش بررسی می‌کنیم و روش‌های افزایش کارایی سیستم گوارش را بیان می‌کنیم.

ورزش های مفید برای زانو درد،کدام است؟: در این مقاله ورزش‌های مفید و مضر برای درد زانو و نیز ورزش اختصاصی زانو درد ارائه شده است.

ورزش‌های مناسب گردن: این مقاله به بیان علل گردن درد و ورزش‌های مناسب دردهای گردن اختصاص یافته است.

پیاده‌روی و سلامت قلب: اگر می‌خواهید از فواید بی‌شمار پیاده‌روی برای سلامت قلب خود بهره‌مند شوید، این مطلب را مطالعه نمایید.

پوکی استخوان و فعالیت ورزشی: فعالیت ورزشی منظم و روزانه، با تعادل هورمونی و افزایش تراکم بافت استخوانی، از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری به‌عمل می‌آورد.

ورزش درمانی در اختلالات جنسی: این مقاله به شما نشان می‌دهد که ورزش منظم حتی می‌تواند به بهبود روابط جنسی هم کمک کند.

تاثیرات دویدن روی سلامتی: در این مطلب با اثرات سلامتی‌بخش دویدن بر روی سلامتی آگاه می‌شوید.

 

برچسب ها: ورزش و سلامتی، فواید ورزش، ورزش و پوکی استخوان، ورزش و کمر درد، ورزش و زانو درد، ورزش و گردن درد، ورزش و اختلالات جنسی، ورزش و سلامت قلب، ورزش و التهاب مفاصل، ورزش و گوارش تعداد بازديد: 1062 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز