Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 00:19

3
اسفند
مافین وانیل و توت فرنگی

مافین وانیل و توت فرنگی

روش تهیه مافین وانیل و توت فرنگی

تحریریه ماهنامه کودک سالم

 

 

مواد لازم 

آرد                            270 گرم

بیکینگ پودر                 2 قاشق چایخوری

 کره                         200 گرم

شکر دانه ریز               270 گرم

اسانس وانیل               یک دوم قاشق چایخوری

تخم مرغ                     4 عدد

توت فرنگی ریز             40 عدد

خامة فرم گرفته           حدود 200 گرم

رنگ صورتی خوراکی      چند قطره

روش تهیه

ابتدا آرد  و بیکینگ‌پودر را دست کم سه بار با هم الک کنید و کنار بگذارید. آن‌گاه کره، شکر و وانیل را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود. حالا تخم‌مرغ‌ها را یکی‌یکی بیفزائید و هربار یک دقیقه با همزن برقی بزنید. اکنون مخلوط آرد و بیکینگ‌پودر را بیفزائید و با لیسک مخلوط کنید.

سپس هربار به اندازه یک قاشق سوپخوری از مایه مافین درون 40 عدد کپسول‌ کاغذی مخصوص مینی‌مافین بریزید و یک عدد توت‌فرنگی رویش بگذارید. کمی توت‌فرنگی را درون مایه فرو کنید! اینک مافین‌ها را به مدت تقریبی 15-20 دقیقه در فر گرم کرده با دمای 200 درجه سانتیگراد بپزید. همینکه مافین‌ها خنک شدند، رویشان را با خامه فرم گرفتهصورتی بیارائید و یک دراژه رنگی روی هر کدام قرار دهید.

 

برچسب ها: مافین وانیل و توت فرنگی، روش تهیه مافین وانیل و توت فرنگی، انواع مافین، شیرینی برای کودک، کیک وانیل، کیک میوه ای، مافین میوه ای، مافین وانیلی تعداد بازديد: 805 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز