Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 05:59

12
اسفند
عصبانیت بی دلیل نسبت به همسر

عصبانیت بی دلیل نسبت به همسر

خانمی هستم كه به تازگی ازدواج كردم. مدتی است بدون دلیل هر وقت همسرم به منزل می‌آید با او با عصبانیت برخورد می‌كنم، اما او هیچ عكس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد و این امر بیشتر مرا عصبانی می‌كند. كمك كنید تا علت را پیدا كنم؟ 

پاسخ ارائه شده توسط: ناصر مهران‌فرد؛ روانشناس بالينی؛ عضو هيات علمی دانشگاه؛ عضو رسمی انجمن بين‌المللی روانشناسی كاربردی

 

بدون دلیل توجیهی غیرممكن است. حتما علت‌ یا علت‌هایی برای عصبانیتت وجود دارد. برای بررسی دقیق علت به جلسه خصوصی مشاوره و روانشناسی نیاز داری.

اما با توجه به واكنشی كه در برابر بی‌تفاوتی همسرت داری، به نظر می‌رسد نیاز به توجه و دوست داشته شدن از سوی همسر در تو برآورده نمی‌شود یا اینكه از روابط زناشویی ناراضی هستی و یا اینكه بدون عشق با همسرت عهد زناشویی بسته‌ای. به هر حال توصیه می‌كنم كه پیش از هر كس دیگری خودت به خودت عشق بورز.

انتظار نداشته باش همه چیز مهیا و مطابق با آرزوهای تو باشد. زمانی كه از درون به خودت احترام بگذاری و عشق بورزی، عشق و آسایش بیرونی به سوی تو جاری خواهد شد.

تعداد بازديد: 665 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز