Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 16:17

3
آبان
از زندگیم راضی نیستم

از زندگیم راضی نیستم

باسلام وخسته نباشید. من از روانشناستون یه سوال و راهنمایی و کمک می‌خواستم. من ۱۹سالمه و دانشجو هستم و اصلا از زندگیم راضی نیستم. و خیلی به شدت عصبی هستم چون همه افراد خانواده عصبی هستن. به طوری که حتی چندین بار قصد خودکشی داشتم و خیلی خانواده بد و سخت گیری دارم که اجازه هیچ کاری رو ندارم حتی انتخاب وسایل شخصی و....و یا نمی‌تونم دوست دختر و پسر داشته باشم و حمایت مالی هم نمیکنن. و من یه چند  مدته وقتی عصبانی میشم چشمانم کوچک می‌شود  و زیر چشمم باد می‌کند و پاهام باید تکون بخوره. راه درمان را راهنمایی کنید. ممنون میشم. چون خانواده نمیذارن به روانشناس و یا روانپزشک مراجعه کنم . ممنون میشم.

پاسخ ارائه شده توسط: ركسانا خوشابی؛ كارشناس ارشد مشاوره

سلام. دوست گرامی، متاسفانه درمان شما در قدم اول همان دارو درمانی است که خانواده شما اجازه‌اش را نمی‌دهند. اما اگر با زبان خوش و با حوصله برایشان توضیح بدهید که به این درمان نیاز دارید شاید بتوانید نظرشان را جلب کنید. ضمن این که اگر موافقت نکنند ناچار خواهند شد با عواقب بد آن روبرو شوند. شما سعی کنید در درس و پیشرفت تحصیلی و شغلی موفقیت به دست آورید تا زودتر بتوانید مستقل‌تر شوید.

تعداد بازديد: 827 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز