Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02:27

23
آبان
دلایل بی اشتهایی صبحگاهی کودکان

دلایل بی اشتهایی صبحگاهی کودکان

با سلام دختر 6 ساله ام صبحانه نمی خورد. شما چه صبحانه هایی پیشنهاد می دهید تا اشتهای دخترم برای خوردن صبحانه باز شود؟ در ضمن وزنش هم 14 کیلو است؟ با تشکر.

پاسخ ارائه شده توسط: دنياي تغذيه

با سلام و تشكر از تماس شما، توصيه می‌شود برای صبحانه كودكان از عدسی، پوره ميوه‌ها، پوره سيب‌زمينی، انواع ساندويچ، تخم‌مرغ، نان‌های سبوسدار، ميوه‌ها و آبميوه‌ها و شير استفاده نماييد. برای كودكانی كه نسبت به شير و تخم‌‌مرغ مقاومت می‌كنند از اين مواد در تهيه پودينگ، فرنی و پنكيك استفاده كنيد. شير را نيز می‌توانيد به همراه ميوه‌های خنك و بستنی يا كمی آبميوه و خامه در مخلوط‌كن بريزيد و به صورت معجونی با طعم و رنگ بهتر به او بدهيد.

شكل صبحانه و حتی رنگ ظرف‌ها نيز می‌تواند در اشتياق كودك برای صبحانه مؤثر باشد. خودتان هم با كودك صبحانه بخوريد. اگر كودك تمايلی به خوردن صبحانه ندارد، می‌توانيد خيار، گوجه‌فرنگی، تخم‌مرغ يا پوره را به شكل حيوانات تزئين كرده و همراه با تعريف داستان او را تشويق به خوردن آنها كنيد.

تعداد بازديد: 617 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز