Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 22:06

23
آبان
درمان کبد چرب با طب سنتی

درمان کبد چرب با طب سنتی

با عرض سلام و تشكر از زحمات شما، می خواستم در مورد طب سنتی متناسب با بيماری كبد چرب توضيح بفرماييد.

پاسخ ارائه شده توسط: دنياي تغذيه

با سلام، بهترین راهكار برای درمان كبد چرب، كاهش وزن است كه باعث دفع سموم اضافی از بدن می‌شود. از تركیبات گیاهی بسیار موثر در درمان كبد چرب می‌توان به خار مریم اشاره كرد. فلاونوئید سیلی مارین موجود در این گیاه برای درمان بیماری‌های كبد و صفراوی كاربرد دارد.

خوشبختانه قرص گیاهی این تركیب بنام لیورگل 70 و 140 میلی گرمی در داروخانه‌ها موجود است كه مصرف آن راحت‌تر از خود گیاه خواهد بود. یكی از عوارض شایع قرص‌های ضدبارداری، كبد چرب است كه براحتی می‌توان همراه آن یا از عصاره گیاه یا قرص لیورگل مصرف نمود تا از عوارض مصرف قرص‌های ضدبارداری كاسته شود (این تركیب كاهنده كلسترول و تقویت كننده سیستم ایمنی نیز می‌باشد).

- دمكرده اسطوخودوس هر شب 1 لیوان مصرف شود. - برای تصفیه كبد از مخلوط انجیر و گردو روزی چند عدد میل شود. - حدود 8 عدد انجیر خشك را شب در سركه خانگی خیسانده و صبح روز بعد تا ظهر میل كنید. - سعی كنید مزاج خود را صحیح شناسایی نموده و غذای مناسب با مزاج خود میل كنید. - حتماً فعالیت بدنی را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

تعداد بازديد: 803 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز