Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 19:41

23
آبان
عوارض و نتایج کرایو

عوارض و نتایج کرایو

با سلام و احترام
خواهشمند است پاسخ دهید آیا کرایو برای لاغری موضعی مناسب است . در صورت چاقی مجدد آیا مناطق دیگری از بدن چاق خواهد شد و باعث چاقی موضعی در قسمت های دیگر می شود یا خیر؟

پاسخ ارائه شده توسط: دنیای تغذیه

با سلام ، لازم به ذکر است که دستگاه‌هايی از اين دست برای درمان‌های پوستی توسط متخصص مجرب پوست استفاده میشود؛ استفاده از دستگاه‌های مختلف و همچنين جراحی در امور مربوط به سلامت پوست و مو، خطرات و عوارض خود را دارند و تنها در مواقعی که متخصص نياز جدی برای استفاده از آنها را احساس کند، اقدام به استفاده از آنها مي‌نمايد. بديهی است مقدار چربی زير جلدی که توسط دستگاه‌هايی از قبيل کرايو، ليپوليزر، ال پی جی، کويتيشن، لرزاننده‌ها، شوک دهنده‌ها، تعريق آورها و امثالهم از بدن فرد دفع مي‌شود،

چندان زياد نبوده و درحد حداکثر چند کيلوگرم مي‌باشد. لازم به يادآوری است که چربی مرکزی خطرناک تر از چربی محيطی (زير جلدی) بوده و بندرت تحت تاثير استفاده از دستگاه‌های نام برده شده، قرار مي‌گيرد، لذا برای درمان چاقی، استفاده از دستگاه‌های مزبور نمي‌تواند کمک واقعی بنمايد. اشاره مي‌شود که عملکرد اين دستگاه‌ها عموما نه تنها با تحريک سلول‌های چربی به دفع چربی، بلکه با نابود کردن سلول‌های مختلف بدن (و از جمله سلول‌های چربی!) منجر به کاهش موقتی وزن افراد مي‌گردد.

سلول‌هايی که تحت تاثير اين دستگاه‌ها قرار مي‌گيرند و نابود مي‌شوند، ممکن است سلول‌های عصبی، عضلانی، خونی، استخوانی و پوستی وغيره نيز باشند؛ برخی از سلول‌ها در اثر تحريک شديد ناشی از عملکرد دستگاه‌ها، پير و يا غير نرمال مي‌شوند که ممکن است اين سلول‌های غير عادی در آينده تبديل به سلول‌های سرطانی گردند، لذا به خوانندگان محترم توصيه مي‌شود بدون مشورت با متخصصين مجرب و متعهد پوست و مو بدن خود را در اختيار دارندگان اين دستگاه‌ها قرار ندهند که ضمن هزينه مالی بالا، از سلامت و طول عمر خود نيز به ناچار هزينه خواهند نمود.

تعداد بازديد: 761 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز