Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 17:25

1
آذر
ساخت رژ لب گیاهی بدون سرب در منزل

ساخت رژ لب گیاهی بدون سرب در منزل

حتما شنیده ای که هر چیزی گیاهی و طبیعی آن بهتر است منم به فکر افتادم رژ لب گیاهی تهیه کنم .اما شاید چند سوال برای شما در مورد این رژ لب پیش آید که ابتدا به آن ها جواب می دهیم .

رژ لب گیاهی چیست ؟

از آنجایی که ما هر ماده گیاهی و طبیعی را بی ضرر می دانیم عادت کردیم که تمامی محصولات بی ضرر و سالم را گیاهی و طبیعی نام گذاری کنیم حتی اگر آن محصول بصورت صنعتی ساخته شده باشد .

خلاصه اینکه می توانم بگویم :

محصولات صنعتی هم وجود دارد که به دلیل بی ضرر بودن به اسم گیاهی شناخته می شوند مثل محصولات آرایشی بدون سرب .

ساخت رژ لب در منزل

از بین تمامی رژ لب ها ، رژ لبی که به عنوان بی ضرر ترین و سالم ترین رژ لب شناخته می شود نوع بدون سرب آن یعنی رژ لب بدون سرب است .رژ لب بدون سرب گاهی اوقات به اسم رژ لب گیاهی هم شناخته می شود .

در این مطلب  آموزش ساخت رژ لب طبیعی و گیاهی با ترکیبی از چغندر قند آب گیری شده و کره ارائه می شود که میتوانید علاوه بر زیبایی لب ها از سلامتی لب هایتان هم مطمئن شوید.

لوازم مورد نیاز برای ساخت رژ لب گیاهی قرمز رنگ :

روغن نارگیل یک قاشق چای خوری

پودر چغندر قند و یا چغندر قند آبگیری شده

کره کاکائو کمتر از یک قاشق چای خوری

موم عسل یک قاشق چای خوری

ابتدا موم عسل را به روش بن ماری بر روی بخار آب به حالت مایع و نرم در می آوریم ، سپس کره کاکائو و روغن نارگیل را به آن اضافه می کنیم .

پس از اینکه مواد کاملا حالت مایع و یکدست گرفتند مقداری پودر چغندر قند (می توانی چغندر قند را آبگیری نمایی) اضافه می کنیم و تا یکدست شدن مخلوط می کنیم .

رژ لب گیاهی با چغندر قند

رژ لب گیاهی شما آماده است که به دلیل قرمز بودن چغندر قند ، رنگ قرمز خوشرنگی دارد . می توانی این رژ لب را در ظرفی در بسته و در یخچال نگهداری کنید .

برچسب ها: زیبایی، آرایش صورت، مواد آرایشی، میکاپ، رژلب گیاهی، رژلب بدون سرب، آموزش ساخت رژلب گیاهی، ساخت رژلب گیاهی در منزل، مواد آرایشی بدون سرب تعداد بازديد: 1079 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز