Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 16:57

6
اسفند
جدیدترین عطر‌های زنانه برای بهار ۹۸

جدیدترین عطر‌های زنانه برای بهار ۹۸

با آمدن فصل بهار، زمان آن رسیده که به زندگی مان نیز تغییراتی بدهیم. این تغییرات نه تنها در مورد لباس، بلکه در مورد شیوه آرایش و حتی عطری که استفاده می‌کنیم نیز صدق می‌کند.

اگر چه در فصل‌های سرد سال به دنبال عطر‌هایی با رایحه گرم بوده ایم، اما حال زمان آن شده تا عطر‌هایی با رایحه‌های خنک و سبک را انتخاب کنیم.با آمدن فصل بهار، زمان آن رسیده که به زندگی مان نیز تغییراتی بدهیم. این تغییرات نه تنها در مورد لباس، بلکه در مورد شیوه آرایش و حتی عطری که استفاده می کنیم نیز صدق می کند. اگر چه در فصل های سرد سال به دنبال عطرهایی با رایحه گرم بوده ایم اما حال زمان آن شده تا عطرهایی با رایحه های خنک و سبک را انتخاب کنیم. اگر شما هم به دنبال عطری متناسب با فصل بهار هستید، ما در اینجا برخی از بهترین و جدیدترین عطرهای زنانه بهاره را به شما معرفی می کنیم.

Miu Miu

اولین چیزی که در مورد این عطر شما را جذب می کند، شیشه ظریف و زیبای آن است. در واقع این عطر شما را وادار می کند تا رایحه آن را تست کنید. پس از تست آن، خواهید دید که چه رایحه بهاری و خوشبویی دارد. این عطر از ترکیب اسانس هایی چون دانه تونکا، عنبر و ترنج ساخته شده است. این عطر یکی از عطرهای زنانه با بویی ماندگار است که می تواند انتخاب خوبی برای فصل بهار باشد.

Jimmy Choo

اگر به دنبال عطری که ظرافت زنانه شما را منتقل کند می گردید، ما این عطر جیمی کو را به شما پیشنهاد می دهیم. این مدل عطر که به تازگی روانه بازار شده است، یکی از بهترین محصولات این برند می باشد. با اسانس هایی چون ترنج، ماگنولیا و گل زردآلو این عطر رایحه ای سبک را منتشر می کند که برای روزهای بهاری جان می دهد.

Gucci

یکی از آخرین عطرهایی را که برند گوچی روانه بازار کرده، همین مدل عطر است. ترکیب اسانس های نعنای هندی، گل گاردنیا، رایحه ای خوشبو، زنانه و فریبنده را ساخته که بسیار خنک و سبک بوده و با هر سلیقه ای به سادگی جور در می آید. اگر به دنبال یک عطر ماندگار هستید، این مدل عطر گوچی می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

Chanel

شنل در صنعت مد و فشن همیشه حرف اول را می زند، بنابراین نباید به انتخاب آن حتی در دنیای عطر هم شک کرد. یکی دیگر از عطرهای پرطرفدار که از خانواده عصاره گل و میوه های بهاری ست، این مدل از عطر شنل می باشد که با سلیقه جوانان به خوبی جور در می آید. گل یاسمین، مشک سفید و گریپ فروت از اسانس های تشکیل دهنده آن می باشند که لحظات بی نظیری را از استشمام اش برایتان رقم خواهد زد.

Cartier

این عطر از برند لوکس کارتیه که طرح شیشه اش از طرح الماس الهام گرفته، یکی از عطرهای مناسب برای فصل بهار خانم ها می باشد. اگر به رایحه گلها علاقه دارید، این عطر که از ترکیب گل های سنبل، زنبق، بنفشه، درخت کانانگا و نرگس تشکیل شده است، انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این عطر با رایحه جادویی خود، کمک خواهد کرد که در کل روز با وجود گرمای هوا، احساس شادی و نشاط داشته باشید.

Burberry

بربری عطری را برای فصل بهار روانه بازار کرده که رایحه آن شامل گل و میوه های با طراوات است. بدون اغراق می توان گفت که این عطر یکی از بهترین عطرهایی ست که در چند سال اخیر برای فصل بهار تولید و عرضه شده است. از ترکیبات این عطر می توان به توت، گل یاسمین، عنبر و مشک اشاره کرد. بوی این عطر در هوای گرم به خوبی به مشام می رسد و نه تنها خودتان که دیگران را هم مست می کند.

Marc Jacobs

همانطور که از شکل شیشه این عطر پیداست، این عطر مارک جیکوبز برای روزهای گرم و آفتابی بهاری ساخته شده است. از ترکیب اسانس های گل های بهاری، توت فرنگی و چوب صنوبر و چنار رایحه ای ساخته شده که شما را محسور می کند. این مدل از عطر زنانه مارک جیکوبز بوی متعادل با ماندگاری متوسطی دارد که رایحه طبیعی و سبزش حسی آرامش بخش را در روزهای بهاری به شما منتقل می کند.

MISS DIOR

دیور در ارائه عطرهای زنانه و دلفریب به همراه شیشه هایی ساده و در عین حال شیک و با پرستیژ تبحر خاصی دارد. این عطر از ترکیب اسانس گل ها و میوه ها رایحه ای را تولید کرده که بسیار خنک و ملایم بوده و برای روزهای بهاری بسیار مناسب است. رایحه این عطر شامل پرتقال خونی، بهار نارنج و نعنای هندی ست و برای خانم هایی که به دنبال عطری کلاسیک می گردند، بسیار مناسب می باشد.

Tiffany & Co

تیفانی اند کو از دیگر برندهای لوکسی ست که عطری را مخصوص فصل بهار روانه بازار کرده است. این عطر از اسانس های گیاهانی چون درخت کانانگا، گل رز و زنبق ساخته شده است. ظرافت، زنانگی، لطافت و جذابیت از خصوصیات این عطر می باشند که برای روزی های گرم و آفتابی بهار انتخاب فوق العاده مناسبی ست.

YSL Black Opium

برند فرانسوی ایو سن لوران با ترکیب اسانس هایی چون قهوه، یاسمین و وانیل عطری را تولید کرده که بسیار منحصر بفرد و خاص است، به طوری که هیچ کجای دیگر پیدایش نمی کنید. این عطر برای افرادی که دوست دارند تاثیر فوق العاده ای از خودشان روی دیگران بر جای بگذارند، بسیار مناسب است.

 

منبع:برترینها

بیشتر بخوانید:

معرفی خوشبوترین عطر های مردانه

پرفروش‌ترین عطرهای زنانه کدام اند؟

رمانتیک ترین عطرهای زنانه را بشناسید

آیا می‌دانید «ادوپرفیوم» با «ادو تویلت» و «ادوکلن» چه فرقی دارد؟

برچسب ها: عطرهای باکلاس زنانه، عطر صورتی، عطر زنانه با رایحه گرم، برندهای لوکس عطر و ادکلن، عطر‌هایی با رایحه گرم، عطر‌هایی با رایحه‌های خنک و سبک، جدیدترین عطرهای زنانه بهاره، عطر جیمی کو، عطرهای برند گوچی، مد و فشن، عطرهای دیور، تیفانی اند کو، برند فرانسوی ایو سن لوران، پرفروش ترین عطرهای زنانه، رمانتیک ترین عطرهای زنانه تعداد بازديد: 480 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز