Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 00:05

1
بهمن
این کارها را هرگز با پوست خود نکنید!

این کارها را هرگز با پوست خود نکنید!

شرین ادریس، متخصص پوست معتبر در نیویورک پنج کاری را که هرگز با پوست خود انجام نمی دهد، با اشاره به مواردی مثل حوله ی نامناسب صورت ، بوتاکس، ضدآفتاب و شکایت از استفاده ی نابجا از برخی محصولات مراقبت

شرین ادریس، متخصص پوست معتبر در نیویورک پنج کاری را که هرگز با پوست خود انجام نمی دهد، با اشاره به مواردی مثل حوله ی نامناسب صورت ، بوتاکس، ضدآفتاب و شکایت از استفاده ی نابجا از برخی محصولات مراقبت از پوست به اشتراک می گذارد.
 
در اینجا 5 کاری که هرگز با پوست خود انجام ندهیم را به اشتراک میگذاریم.
 
به گزارش «انتخاب»؛ یک متخصص پوست از شما می خواهد که تصمیمات بهتری بگیرید.
 
 
شرین ادریس، متخصص پوست معتبر در نیویورک پنج کاری را که هرگز با پوست خود انجام نمی دهد، با اشاره به مواردی مثل حوله ی نامناسب صورت ، بوتاکس، ضدآفتاب و شکایت از استفاده ی نابجا از برخی محصولات مراقبت از پوست به اشتراک می گذارد.
 
ادریس گفت: من هرگز دو شب متوالی از یک حوله ی شستشوی صورت استفاده نمی کنم.
 
او سپس با لحنی طنزادامه داد: «می‌دانم که افراط به نظر می‌رسد، اما شما صورت خود را نمی‌شویید که بعد آن را با یک لباس زیر کثیف خشک کنید.» "زیرا این همان کاری است که وقتی دو شب متوالی از یک پارچه شستشوی صورت استفاده می کنید،  انجام می دهید."
 
ادریس توصیه می‌کند هفت دستمال یا حوله ی کوچک بخرید و هفته‌ای یک‌بار آنها را بشویید تا مطمئن شوید که از حوله‌های کثیف دوباره استفاده نمی‌کنید.
 
 
 
 
 
ادریس خاطرنشان کرد که حتی به عنوان یک متخصص پوست، استفاده او از یک استخراج کننده جوش سر سیاه  هم می تواند از کنترل خارج شود.
 
ادریس گفت: «در پایان، این مواد پوست شما را از بین می برد. "چون حدس بزنید چی؟ شما می خواهید آن کوچولوهای های سر سیاه را بیرون بکشید، که احتمالاً حتی دانه های سر سیاه هم نیستند، آنها احتمالاً رشته های چربی هستند. و سپس  روی پوست شما کمی زبری باقی می‌ماند».
 
ادریس می‌گوید استفاده از استخراج کننده ی جوش سرسیاه اکنون تضمین می‌کند که «دو یا سه سال دیگر» به دفتر او در میدتاون مراجعه کنید تا از بافت پوست خود شکایت کنید.
 
او توصیه می‌کند اگر چرب هستید و دارای دانه‌های سرسیاه هستید، اگر رشته‌های چربی دارید، که بخش‌هایی از منافذ هستند که اغلب با جوش‌های سرسیاه اشتباه گرفته می‌شوند، به اسید سالیسیلیک بچسبید، که به هیدراته نگه داشتن پوست کمک می‌کند.
 

از کرم ضد آفتاب تاریخ مصرف گذشته دوری کنید

 ادریس در مورد ضد آفتاب گفت: قرار است از پوست شما محافظت کند. "لعنتی چرا باید روی محصولی که احتمالاً برای یک سال در کنار پنجره بوده است قمار کنید، زیرا الان یادتون افتاده  که دارید به ساحل می رید و می خواهید دوباره از آن استفاده کنید."
 
او گفت: "فقط برو یک دونه جدیدش رو بخر و محافظی را که واقعاً  به درد میخوره بگیر."
 

زمان بندی تزریق بوتاکس خود را بهتر انجام دهید

 ادریس توضیح داد: «من هر روز تمام روز پرکننده‌های بوتاکس تزریق می‌کنم. گفتن این موضوع بر خلاف منافع مالی من است، اما اجازه دهید قبل از اینکه دوباره بوتاکس کنید، حس به طور کامل به صورت شمابرگردد، به خصوص اگر در سنین پایین بوتاکس میکنید.
 
اگرچه بوتاکس درنسل Z به طور فزاینده ای محبوب شده، ادریس می گوید که جوانان می توانند بی خیال تزریق شوند.
 
او می‌گوید: «در درازمدت، اگر هر بار که کوچک‌ترین  حس ها وحرکت‌ها برمی‌گردد، بیش از حد بوتاکس انجام می‌دهید، زمانی که به بالای ۵۰ سال برسید،  صورتتان صاف خواهد شد.
 
ادریس اعلام کرد: «من هرگز از سرم اختصاصی اسید هیالورونیک استفاده نمی‌کنم - به خصوص نه یک سرم 300 دلاری. "نگذارید شروع کنم."
 
ادریس - که گزارش می دهد 100 تا 150 بیمار را در هفته معاینه می کند - می گوید استفاده بیش از حد از این سرم، که قرار است به حفظ رطوبت پوست کمک کند، می تواند منجر به قرمزی و التهاب شود.
برچسب ها: مراقبت از پوست، زیبایی پوست، بوتاکس تعداد بازديد: 55 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز