Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 03:36

16
اردیبهشت
جدیدترین مدل های دیزاین ناخن پا

جدیدترین مدل های دیزاین ناخن پا

شروع فصل گرما برای بسیاری از خانم‌ها یادآور استفاده از صندل‌های جلو باز و زیباست. قطعا با پوشیدن این صندل‌ها رسیدگی به ناخن‌های پایتان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. ناخن‌های زیبای پا قطعا در زیباتر دیده شدن استایل شما موثر است.

 
 
دیزاین ناخن پا,مدل دیزاین ناخن پا,ناخن پا

 

نکاتی برای مراقبت از ناخن‌های پا

همه‌ خانم‌ها دوست دارند ناخن‌ های پای زیبا و سالمی داشته باشند. اما برای داشتن ناخن‌ های محکم و آراسته چه نکاتی را باید رعایت کرد؟!

 • ناخن هم مانند پوست احتیاج به رطوبت دارد. برای جلوگیری از شکنندگی ناخن ‌ها می‌توانید از کرم‌های مرطوب‌کننده، روغن‌کرچک یا روغن‌ زیتون استفاده کنید و ناخن‌ های خود را با آن ماساژ دهید.

 • ناخن‌ های خود را گرد نگیرید و گوشه‌های آنرا نچینید. بهتر است ناخن‌ها را صاف و چهارگوش گرفته سپس اطراف آنرا کمی سوهان بکشید.

 • برای سلامت ناخن پا از کفش مناسب استفاده کنید. پوشیدن کفش‌ های نوک‌تیز و تنگ به ناخن ‌ها آسیب رسانده و ممکن است باعث فرورفتن آنها در گوشت و یا شکستن آنها گردد.

 • ناخن‌ های خود و پوست اطراف آنرا نکنید! اینکار علاوه بر آسیب به بافت ناخن زمینه را برای ابتلا به بیماری‌ های قارچی فراهم می‌کند.

 

جدیدترین مدل‌های دیزاین ناخن پا

طراحی ناخن پا,دیزاین ناخن,ناخن پا

 

 مدل ناخن پا,مدل دیزاین ناخن پا,کاشت ناخن پا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: طراحی ناخن پا، آرایش ناخن‌های پا، دیزاین ناخن پا، مدل‌ ناخن پا، زیباترین مدل‌های دیزاین ناخن پا، مدلهای جدید طراحی ناخن پا، کاشت ناخن پا، ترکیب لاک سیلور با نگین برای دیزاین ناخن پا تعداد بازديد: 4396 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز