Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 21:15

3
تیر
شقايق وحشی و خوشه‌های گندم طلائی

شقايق وحشی و خوشه‌های گندم طلائی

ساقه‌های گندم را كوتاه كنید به اندازه‌ای كه از قد لیوان كمی بلندتر باشد. حال ساقه‌های گندم را یكی‌یكی دور تا دور لیوان در حلقه‌های كش نشانده و استوار كنید بطوریكه لیوان دیده نشود و شیب رأس خوشه‌ها از راست به چپ یا برعكس باشد.

شقايق وحشی و خوشه‌های گندم طلائی

 

 

تصویر 1- چند دسته خوشه‌ی گندم را خریداری كنید كه ساقه‌های آن خشك و دانه‌هایش مغز‌دار باشد. به یك لیوان بلند و شفاف (طبق تصویر) و دو حلقه كش اسكناس نیز نیاز دارید كه در اكثر منازل موجود می‌باشد.

 

ابتدا یك حلقه كش را نزدیك به لبه‌ی لیوان و دیگری را نزدیك به ته لیوان بیندازید.

«استفاده از لیوان برای فرم دادن سنبله‌های گندم به دور آن و قرار دادن گل‌ها در آب می‌باشد».

 

تصویر 2- ساقه‌های گندم را كوتاه كنید به اندازه‌ای كه از قد لیوان كمی بلندتر باشد. حال ساقه‌های گندم را یكی‌یكی دور تا دور لیوان در حلقه‌های كش نشانده و استوار كنید بطوریكه لیوان دیده نشود و شیب رأس خوشه‌ها از راست به چپ یا برعكس باشد. در تصویر نهائی این شیب كاملاً نمایان است.

 

تصویر 3- لیوان را بلند كنید و با ریسمانی از جنس كنف یا نخ رافیا، دور تا دور خوشه‌ها را در بالا و پایین لیوان محكم ببندید بطوریكه ساقه‌ها نتوانند تكان بخورند و ثابت شوند. حال گل‌های آنومان (شقایق وحشی) را داخل لیوان بطریقی قرار دهید كه كمی بلندتر از سر خوشه‌های گندم باشد و لیوان را پر از آب خنك كنید. از گل‌های دیگر نیز می‌توانید استفاده نمایید ولی بایستی ظاهری وحشی داشته و رنگ آن نیز با رنگ گندم هماهنگی داشته باشد.

سخن پایانی: طرح آماده است، باید آن را در محلی قرار دهید كه از همه طرف دید داشته و تحسین‌برانگیز باشد. این طرح برای وسط سفره‌های عقد نیز توصیه می‌گردد. این ایده‌ای است الهام گرفته از خانه‌های روستائی، با گندم‌های طلائی و گل‌های تازه و خوشرنگ. آنومان (شقایق وحشی) طراوت و زیبائی خاصی به خانه‌ی شما می‌بخشد و با طرح‌هائی كه تاكنون دیده‌اید كاملاً متفاوت می‌باشد.

 

برچسب ها: زندگی آنلاین، خوشه‌های گندم تعداد بازديد: 614 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز