Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 06:08

7
اسفند
برخی خوراکی ها چربی ها را آب می کنند

برخی خوراکی ها چربی ها را آب می کنند

تغذیه تاثیر مهمی روی آب کردن چربی ها دارد و با جای دادن برخی خوراکی ها در رژیم روزانه خود می توانید به آب کردن چربی ها کمک کنید

به گزارش خراسان : چاقی بر اثر تجمع چربی اطراف قسمت های مختلفی از بدن به وجود می‌آید و به راحتی از بین نمی‌رود اما با وجود این غذا‌هایی وجود دارد که در این کار به شما کمک می‌کند.

1- سبوس جو دوسر 

خوردن یک صبحانه خوب می‌تواند به شما برای از دست دادن چربی کمک کند. بلغور جو دوسر به همراه شیر و دارچین یک گزینه پر فیبر، کم کالری و در نهایت پر پروتئین است که کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

بیشتربخوانید:

لاغری شکم و پهلو؛ چند تمرین ساده یوگا

 

 

2- چای سفید

  چای سفید خواص فوق العاده‌ای برای چربی سوزی دارد. این چای به شکل همزمان فرایند چربی سوزی را افزایش  می دهد و در کنار آن مانع از ذخیره چربی می‌شود. همچنین در کاهش التهاب نیز نقش دارد.

3- لوبیا سیاه

لوبیا‌ها به طور کلی سرشار از فیبر هستند و نشاسته مقاوم را درون خود جای داده اند که به راحتی هضم نمی شوند و برای مدت طولانی شما را سیر نگه می‌دارند. همچنین لوبیای سیاه ماده‌ای به نام بوترات تولید می کند که در سوزاندن چربی نقش مؤثری دارد.

بیشتربخوانید:

راز لاغری سریع

 لاغری 14 روزه با چند ورزش آپارتمانی

 

 

برچسب ها: رژیم غذایی، سبزیجات، لاغری، چربی سوزی تعداد بازديد: 251 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز