Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 18:07

8
تیر
قیمت گوسفند قربانی اعلام شد+ جزییات

قیمت گوسفند قربانی اعلام شد+ جزییات

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت:‌ قیمت گوسفند قربانی هر کیلوگرم ۱۷۰ هزار تومان اعلام شد.

مجتبی عالی در باره قیمت گوسفند زنده برای عید سعید قربان گفت: امسال قیمت هر کیلوگرم گوسفند قربانی ۱۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران تصریح کرد که این قیمت توافقی تعیین شده است و نرخ مصوبی ندارد و عرضه و تقاضا قیمت را تعیین خواهد کرد که در صورت عرضه بیشتر، قیمت پایین تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای عید قربان طبق یک سنت، مردم گوسفند قربانی می کنند و در این ایام تقاضا بیشتر می شود، گفت: با این حال بازار دام آرام است و وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه ها تمهیدات لازم را برای عرضه مناسب و بهداشتی دام در مراکز اندیشیده‌اند.

پیش از این هم مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، از برپایی جایگاه های عرضه دام بهداشتی خبر داده بود که امسال نیز تا هفته گذشته برپایی ۱۷ جایگاه عرضه، قطعی شده است و پیش‌بینی می‌شود که بین ۱۵ تا ۲۵ هزار دام امسال ذبح شود، این رقم سال گذشته ۱۸هزار رأس بود.

فصاحت تاکید کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که به لحاظ کیفیت و بهداشت دام، برای تهیه قربانی به مراکز سازمان میادین و میوه‌تره‌بار شهرداری تهران مراجعه کنند. احداث این مراکز نه تنها سودآوری برای ما ندارد بلکه هزینه قابل توجهی هم دارد؛ اما به دلیل اهمیت موضوع سلامت وارد این موضوع می شویم به طوری که در سنوات قبل به ۷هزار رأس دام به جهت پایین بودن کیفیت اجازه کشتار ندادیم.

برچسب ها: عید قربان، قیمت گوشت قرمز، دام تعداد بازديد: 82 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز