Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 06:28

28
اسفند
فراهم شدن امکان آزمایش ژنتیک رایگان

فراهم شدن امکان آزمایش ژنتیک رایگان

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که تا پایان سال جاری، این امکان فراهم شده که ۳۱ هزار مادر ایرانی دارای همسر غیرایرانی و فرزندانشان آزمایش ژنتیک رایگان انجام ‌دهند

تحریریه زندگی آنلاین : مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که تا پایان سال جاری، این امکان فراهم شده که ۳۱ هزار مادر ایرانی دارای همسر غیرایرانی و فرزندانشان آزمایش ژنتیک رایگان انجام ‌دهند، افزود: با انجام این آزمایشات رابطه مادر و فرزندی مشخص شده و به عبارتی گامی برای خروج این فرزندان از چرخه فقر با دسترسی به خدمات آموزشی، بهداشتی و حمایتی مهیا می‌شود.

وی معتقد است که براساس سیاست‌های حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با حمایت از مادران ایرانی طرح مذکور، زمینه بهره‌مندی فرزندانشان از خدمات رفاهی و امکانات کشور همانند سایر اقشار جامعه فراهم خواهد شد. به طور قطع این امر، اقدامی موثر در حمایت از زنان ایرانی بویژه زنان ایرانی دارای همسر اتباع خارجی است که تمکن مالی لازم برای انجام تست‌های مربوطه را ندارند.

تعداد بازديد: 29 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز