Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 02:48

13
تیر
کنش‌های کرونایی ؛ خریدهای کرونایی!

کنش‌های کرونایی ؛ خریدهای کرونایی!

خرید کردن یکی از رفتارهای بسیار پربسامد انسان امروزی است. شاید افراد روزانه مجبور باشند چندبار به فروشگاه‌ها بروند تا مایحتاج زندگی روزمره خودشان را تأمین کنند. خوراک، پوشاک، نیازهای لوکس، ابزارهای کار و سایر ملزومات

تحریریه زندگی آنلاین - محمود سعید :

 

خریدهای کرونایی : خرید کردن یکی از رفتارهای بسیار پربسامد انسان امروزی است. شاید افراد روزانه مجبور باشند چندبار به فروشگاه‌ها بروند تا مایحتاج زندگی روزمره خودشان را تأمین کنند. خوراک، پوشاک، نیازهای لوکس، ابزارهای کار و سایر ملزومات، انسان را مجبور می‌کند که سری به فروشگاه‌ها بزند. اما با شیوع کرونا و تبدیل آن یک پاندمی (فراگیری جهانی) انسان امروزی مجبور است فقط در صورت ضرورت از خانه خارج شود و در حین ورود به یک فروشگاه جوانب احتیاط را نیز نگه دارد. فارغ از چالش‌های اقتصادی پدید آمده به‌واسطه کروناویروس، کمتر فردی پیدا می‌شود که دنبال کالای غیرضروری باشد.

 

هرچند از دید اقتصادی، بسیاری از مشاغل جهان در معرض خطر هستند اما در جدال جان و نان، عده زیادی ترجیح می‌دهند که جانب جان را نگه دارند به این امید که روزهای کرونایی به‌زودی تمام خواهند شد و می‌توان غم نان را در آینده جبران کرد. به‌هرحال طبیعی است که در صورت ادامه یافتن وضعیت فعلی، برخی‌ها جان را فدای نان کنند. اما در هر صورت شرایط جدید، هم نوع و هم شکل خرید کردن انسان را دچار دگردیسی کرده است که همه‌روزه افراد این نوع از دگرگونی را به‌وضوح لمس و تجربه می‌کنند و البته نیم‌نگاهی به آینده خوب دارند.

 

بیشتر بخوانید:

کنش‌های کرونایی ؛ وقتی دست دادن تابو می‌شود!

کنش‌های کرونایی ؛ الکونیزه شدن زندگی!

کنش‌های کرونایی ؛ سوگ در تنهایی

 

برچسب ها: مواد غذایی، خرید کردن، ویروس کرونا، پیشگیری از کرونا، کووید19، ضد عفونی کردن تعداد بازديد: 335 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز