Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 23:58

22
اردیبهشت
تناسب‌های صورت در هر فرد (2)

تناسب‌های صورت در هر فرد (2)

لازم است قبل از عمل نهایت وسواس و دقت برای انتخاب جراح صورت گیرد.

 

بینی‌های گوشتی

این باور نادرست که گفته شده بینی‌های قوزدار و منقاری شکل بعد از عمل زیبا و بینی‌های گوشتی بد شکل می‌شوند ناشی از نتایج روش‌های سنتی جراحی‌های بینی است. بینی گوشتی، بینی پهنی است با پوست ضخیم وبافت غضروفی ناچیز. روش‌‌های نوین اصلاح این گونه بینی‌ها با روش جراحی سنتی قبلی کاملا متفاوت است.

درجراحی بینی گوشتی، استفاده از روش‌های تقویت اسكلت بینی، به منظور افزایش حمایت بافت‌های نرم بینی ضرورت دارد.

جراحی این نوع بینی‌ها با استفاده از روش‌های جدید با نتایج مطلوبی همراه است. در روش‌های جدید به جای برداشته شدن بافت گوشتی بینی، جراح سعی می‌کند اسکلت نوک بینی را با افزودن بافت‌های پیوندی تقویت کند تا فرم مطلوب نوک بینی ایجاد شود.برخلاف تصور عموم مردم، در بینی‌های گوشتی ما با کمبود بافت مواجه هستیم نه زیادی بافت و این کمبود حمایت اسکلتی موجب شلی بافت‌های پوشاننده و گوشتی شدن بینی می‌شود.

افراد مناسب برای عمل جراحی بینی

داوطلب مناسب جراحی پلاستیك بینی، فردی است كه از این عمل جراحی، انتظاری واقع بینانه داشته باشد و برای انجام عمل، تحت فشار دیگران نباشد و مهم‌تر آنكه، انتظار تغییرات بزرگی را در بهبود روابط فردی و اجتماعی پس از عمل خود نداشته و قوی‌ترین دلیلش برای انجام جراحی بینی، خشنودی شخصی خود باشد.

افرادی که به عمل بینی نیازی ندارند

باید بیماری برای جراحی انتخاب شود كه عمل جراحی به صلاح وی باشد.در کشور ما بیش از نیمی از متقاضیان جراحی پلاستیك بینی نیازی به جراحی ندارند. جراح پلاستیك صورت و بینی باید با بررسی و معاینات دقیق، بیمار را توجیه كند كه آیا جراحی كمكی به زیبایی چهره وی می‌كند یا خیر.

برخی افراد  از جراحی بینی تصورات غیرواقعی دارند و به صورتی اغراق‌آمیز به این موضوع نگاه می‌كنند. بسیاری از افراد نیازی به جراحی زیبایی ندارند و خود مصر به انجام جراحی هستند. این در حالی است كه عمل زیبایی بینی به معنای كوچك شدن بینی نیست.

برخی از این افراد با توصیه‌های غیر كارشناسی اطرافیان برای عمل جراحی اقدام می‌كنند كه لازم است از مشاوره یك جراح پلاستیك بینی دلسوز بهره‌مند شوند. در نظر گرفتن تناسب بینی با صورت، مسائل تنفسی و نوع بافت بینی از موارد مهم برای انجام جراحی زیبایی بینی است.

در مورد برخی بیماران حتی اقداماتی غیر از جراحی بر روی اجزای صورت می‌تواند تاثیر بیشتری در زیبایی چهره آنها ایجاد كند که در طی یک مشاوره دقیق باید بهترین روش به آنها پیشنهاد شود. این روش‌ها ممکن است بسیاری از بیماران را از جراحی بینی بی نیاز کند. ارائه توضیحات صحیح به چنین افرادی سبب می‌شود تا به میزان 50 درصد از انجام اعمال جراحی بینی  و به دنبال آن از مشكلات پس از عمل جراحی كاسته شود.

همچنین بار عظیم جراحی‌های بینی در مراكز درمانی و جراحی كاسته خواهد شد و جراحان این فرصت را خواهند داشت تا با به روز کردن دانش خود و آشنایی با روش‌های جدید، كیفیت بهتری را در اعمال جراحی خود ارائه دهند. تصمیم بیمار برای جراحی و انتخاب جراح نیز از كلیدی‌ترین عوامل در پیشگیری از عوارض جراحی بینی است.

بیماران نباید در تصمیم خود برای جراحی عجله كنند و تحت تاثیر اظهارات دیگران قرار گیرند. لازم است قبل از عمل نهایت وسواس و دقت برای انتخاب جراح صورت گیرد. همچنین باید جراحی انتخاب شود كه خود مسئله انتخاب بیمار را مورد نظر قرار می‌دهد، بینی را به صورت طبیعی عمل كرده و از كوچك كردن سوراخ‌های بینی پرهیز می‌‌كند. و بالاخره مهمترین اصل انتخاب جراحی است كه بیماران وی پس از عمل به راحتی از راه بینی تنفس ‌كنند.

 

 

 

برای خواندن بخش اول- تناسب‌های صورت در هر فرد- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: عمل جراحی بینی، عمل زیبایی بینی، جراحی‌های بینی، بینی‌های گوشتی، بینی‌های قوزدار، اسكلت بینی تعداد بازديد: 729 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز