Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 13:28

25
مرداد
قرارداد ترکمنچای نیمار با الهلال

قرارداد ترکمنچای نیمار با الهلال

باشگاه الهلال عربستان برای جذب نیمار برزیلی علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای زیادی نیز پیشنهاد داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یک سال اخیر باشگاه الهلال عربستان تلاش زیادی برای جذب ستاره بزرگی از دنیای فوتبال کرده است. تابستان گذشته، تیم عربستانی تلاش کرد تا کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد، اما فوق ستاره پرتغالی در نهایت نیامد و در زمستان به النصر پیوست. الهلال برای پاسخ به رقیب خود، تابستان امسال تمام تلاشش را کرد تا لیونل مسی را به خدمت بگیرد. تاجایی که دستمزد ۵۰۰ میلیون یورویی نیز به مسی پیشنهاد شد. اما سرانجام، نابغه آرژانتینی دنیای فوتبال پس از مشورت و گفت‌وگو با نزدیکان به ویژه همسرش، تصمیم گرفت راهی باشگاه اینترمیامی در لیگ آمریکا شود.

 

حقوق هنگفت

مدیران باشگاه الهلال در این راه عقب نکشیدند، به خصوص که رقبای دیگری مانند الاتحاد (کریم بنزما و انگولو کانته)، النصر (سادیو مانه و مارسلو بروزوویچ) و الاهلی (روبرتو فیرمینو، فرانک کسیه و ریاض محرز) تقویت شده‌اند. همه این مسائل باعث شد تا الهلال با پیشنهادی نجومی نیمار را متقاعد به آمدن به این تیم کند. طبق اطلاعات فاش شده از سوی منابع خبری این ستاره برزیلی برای دو فصل در لیگ عربستان با حقوقی حدود ۱۰۰ میلیون یورو حضور خواهد داشت که این رقم با پاداش به ۱۲۰ میلیون یورو در سال می‌رسد. هرچند مدبرنامه‌های نیمار سعی کرده بود تا او دستمزدی به اندازه حقوق کریم بنزما (۲۰۰ میلیون یورو در سال) دریافت کند.

 

 مزایای شگفت انگیز

طبق اطلاعات به دست آمده که سایت «فوت مرکاتو» منتشر کرده، او بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون یورو در طول مدت حضور خود در الهلال درآمد خواهد داشت. علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای ویژه‌ای هم در سرزمین حجاز برای ستاره برزیلی در نظر گرفته شده است. طبق قرارداد پیشنهاد شده سعودی‌ها، نیمار مانند کریستیانو رونالدو در عربستان صاحب یک هواپیمای اختصاصی می‌شود. او نیز مانند ستاره پرتغالی می‌تواند بر خلاف قوانین عربستان سعودی با شریک زندگی خود برونا بیانکاردی زندگی کند. نیمار همچنین یک خانه بزرگ و همچنین کارکنانی که همراه آن هستند در اختیار خواهد داشت.
برچسب ها: پاریسن ژرمن، نیمار تعداد بازديد: 54 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز