Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:20

8
دی
دستمزد ۳۱ میلیارد تومانی میثاقی و احمدی برای جام جهانی؟

دستمزد ۳۱ میلیارد تومانی میثاقی و احمدی برای جام جهانی؟

دستمزدهای میلیاردی در تلویزیون هر از گاهی سوژه جنجال و حواشی مختلفی می‌شود. گاهی رقم‌های نجومی و عجیب غریبی هم مطرح می‌شود که سازندگان برنامه‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند هیچ واکنشی به این ارقام و اعداد نشان ندهند

همشهری نوشت: دستمزد مجریان ویژه برنامه جام جهانی در شبکه ۳ طی روزهای اخیر حاشیه ساز شده است.

دستمزدهای میلیاردی در تلویزیون هر از گاهی سوژه جنجال و حواشی مختلفی می‌شود. گاهی رقم‌های نجومی و عجیب غریبی هم مطرح می‌شود که سازندگان برنامه‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند هیچ واکنشی به این ارقام و اعداد نشان ندهند و معتقدند پاسخ به چنین دروغ‌هایی بیشتر به آن‌ها پر و بال می‌دهد.

رقم دستمزدهای مجریان ویژه برنامه جام‌جهانی قطر شبکه سه سیما با عنوان «جام ۲۰۲۲» که با حضور محمدحسین میثاقی و محمدرضا احمدی روی آنتن رفت از همین نمونه‌ها بود. چند باری در توئیت ها و شبکه‌های مجازی و حتی رسانه‌های خارج از کشور، رقم ادعایی مربوط به دستمزدهای مجریان این برنامه جنجال به پا کرد.

رقمی که در آن عنوان شده بود مجریان این برنامه بابت هر شب اجرا دستمزد نیم میلیاردی یا ۵۰۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند که با احتساب حدود ۶۲ قسمت برنامه مجموعش رقمی نجومی می‌شود. با این حال تهیه‌کننده و هیچیک از عوامل این برنامه گفتگویی درباره این شایعات نداشتند.

در همین راستا با تهیه‌کننده جام ۲۰۲۲ ویژه‌برنامه شبکه ورزش گفتگویی داشتیم که پوریا ملک‌آبادی تهیه‌کننده آن درباره دستمزد جواد خیابانی گفته بود رقم دستمزد هر شب او بین ۲ و نیم تا سه میلیون تومان است که با سقف آن برای خیابانی در یک ماه اجرا به حدود ۹۰ میلیون می‌رسد.

او در این باره گفته بود: «آقای خیابانی هم خیلی زیاد بگیرند همین شبی سه میلیون می‌شود. چون بودجه‌های بالاتر از این‌ها را نه شبکه دارد نه اسپانسر می‌دهد و نه اصلاً منطقی است.»

با این حال حاشیه رقم‌های نیم میلیاردی برای مجریان شبکه سه همچنان ادامه یافت.

مهدی هاشمی تهیه‌کننده «فوتبال برتر» و ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» در شبکه سه که معمولاً هم اهل مصاحبه‌های رسانه‌ای نیست ، ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی برای میثاقی و احمدی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، به این توضیح بسنده کرد: «این اعداد آنقدر خنده دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد!»

برچسب ها: شبکه سه سیما، محمدحسین میثاقی، دستمزد، جام جهانی 2022 قطر تعداد بازديد: 49 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز