Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 05:39

10
دی
ارسال لیست آسیایی استقلال بدون نظر استراماچونی؟

ارسال لیست آسیایی استقلال بدون نظر استراماچونی؟

در حالی که قرار بود نتیجه مذاکرات باشگاه استقلال و استراماچونی در همان جلسه اول مشخص شود اما این اتفاق نیفتاده است. ضمن این که اخباری از دوحه به گوش می‌رسد که پیشرفتی در مذاکرات اتفاق نیفتاده است.

به گزارش ایسنا، حدود سه هفته است که از ماجرای استقلال و استراماچونی می‌گذرد و هنوز دو طرف در کشمکش ادامه همکاری با یکدیگر هستند. طولانی شدن این ماجرا باعث شده که برنامه استقلال برای فصل نقل و انتقالات و اردوی نیم‌فصل نامشخص باشد و به همین دلیل لطمه زیادی به باشگاه وارد شود.

همین موضوع و شروط سخت استراماچونی برای بازگشت به استقلال، باعث شد که مدیران استقلال یک بار قید این سرمربی ایتالیایی را بزنند اما پس از انصراف فرهاد مجیدی برای قبول سکان هدایت آبی‌های پایتخت، دوباره به تکاپو افتادند که استراماچونی را به ایران بازگردانند و در همین راستا از یکشنبه شب با وکیل او وارد مذاکره شدند.

پیش از آغاز دور جدید مذاکرات با استراماچونی قرار بود دو طرف در همان نخستین جلسه به نتیجه برسند اما این اتفاق نیفتاد و با گذشت دو روز هنوز دو طرف به توافق نرسیدند. البته کار مذاکره‌کنندگان استقلال (خلیل‌زاده، رحمان رضایی و علی خطیر) برای متقاعد کردن وکیل استراماچونی سخت است زیرا در ۱۱ شرط ارسال سرمربی ایتالیایی به باشگاه استقلال، ذکر شده بود که شروط قابل مذاکره نیستند اما حالا استقلالی‌ها در تلاشند که بخشی از آن ۱۱ شرط را تعدیل کنند.

با این حال اخباری از دوحه به گوش می‌رسد که انگار پیشرفتی در مذاکرات صورت نگرفته و وکیل استراماچونی همچنان بر شروط قبلی موکلش پافشاری می‌کند. در نتیجه احتمال دارد که باشگاه استقلال باز هم با سرمربی ایتالیایی به توافق نرسد. همچنین جدیدترین خبری که باشگاه استقلال منتشر کرد، نشان می‌دهد که تکلیف نیمکت این تیم برای مدیرانش مشخص شده است. باشگاه استقلال یکشنبه شب از تنظیم شدن لیست آسیایی این تیم خبر داده بود که قرار بود این لیست تنظیم شده "با نظر نهایی سرمربی استقلال" به فدراسیون فوتبال ارسال شود اما امروز (سه‌شنبه) رسانه رسمی باشگاه استقلال در خبری جدید اعلام کرد که لیست آسیایی به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

با این اوصاف باید این نکته را اضافه کرد که مدیران استقلال باز هم فرصت‌سوزی کردند و نه‌تنها نتوانستند سرمربی تیمشان را بازگردانند، بلکه زمان را برای انتخاب سرمربی جدید و تعیین و تکلیف برنامه استقلال برای تعطیلات نیم‌فصل و دیدار با الکویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از دست دادند.

در نهایت مدیران استقلال که احتمالا خودشان هم با تغییر و تحول مواجه شوند، باید هر چه زودتر بدون توجه به جو موجود و هجمه‌ای که احتمالا به وجود می‌آید، تکلیف تیم را مشخص کنند تا حداقل به آینده تیم لطمه بیشتری وارد نشود.

بیشتر بخوانید:

بسته پیشنهادی باشگاه استقلال به استراماچونی

لیست استراماچونی آماده است

فوری: علت اعلام نشدن خبر سرمربیگری فرهاد مجیدی؛ راه جدید برای بازگشت استراماچونی

برچسب ها: استراماچونی، لیگ قهرمانان آسیا، تيم فوتبال استقلال تهران تعداد بازديد: 289 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز