Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 06:18

24
بهمن
شکایت الهام حمیدی از یک جواهرفروشی+عکس

شکایت الهام حمیدی از یک جواهرفروشی+عکس

الهام حمیدی با گلایه از سواستفاده یک جواهرفروشی از نامش، تاکید کرد که این اقدام غیراخلاقی را از طریق قانون پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در اینستاگرام، از سواستفاده یک جواهرفروشی از نام او انتقاد کرد و نوشت: «سلام به همه دوستان و عزیزانم، این کلیپ رو دیشب تو فضای مجازی دیدم، این فیلم توسط صاحب این جواهر فروشی گرفته شده که مخفیانه و بدون اجازه این کارو انجام دادن و من متاسفم برای همچین آدم‌هایی که به هر قیمتی به حریم شخصی و خصوصی دیگران به راحتی وارد می‌شوند و این خودش بزرگترین خیانت محسوب میشود، من از ایشون بابت این کار غیر حرفه‌ای شکایت کردم و پیگر مراحل قانونی هستم با این پست خواستم جعلی بودن این تبلیغات و سواستفاده این جواهر فروشی رو به اطلاع شما برسونم.»

برچسب ها: الهام حمیدی، زندگی آنلاین، پست اینستاگرام الهام حمیدی، شکایت الهام حمیدی از یک جواهرفروشی، سوء استفاده یک جواهر فروش از اسم الهام حمیدی، ویدئوی الهام حمیدی در رابطه با سو استفاده از اسم اش تعداد بازديد: 458 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز