Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 08:50

29
آبان
خوشـحالم که «پری سیما» بـرای مخاطب باورپذیـــر بود

خوشـحالم که «پری سیما» بـرای مخاطب باورپذیـــر بود

بازی من در سریال «از سرنوشت» نقطه مقابل شخصیت پری‌سیما در سریال «ستایش ۳» است و هر آن چه در پری‌سیما بدی می‌بینیم در این سریال خوبی و مهربانی از نقشم دیده می‌شود.

بازیگر سریال «ستایش ۳» گفت:خدا را شکر طبق آماری که سازمان صدا و سیما به ما ارائه کرد و بازخوردی که از مردم در کوچه و خیابان دیدیم «ستایش ۳» به شدت پر بیننده بود و استقبال خوبی از آن شد و تقریباً ۸۰ درصد مردم سریال را دنبال می‌کردند و نقد‌های خوبی از آن را در رسانه منعکس شد.

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران، بازیگر است؛ او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می‌باشد که از تلویزیون به شهرت رسید. در 19 سالگی زمانی که برای تست دوست‌اش در یک فرخوان بازیگری او را همراهی می‌کرد با پیشنهاد مسعود رسام کارگرادن سریال او هم تست داد و قبول شد.

بعد از قبولی مدتی در کلاس‌های بازیگری بهروز بقایی شرکت کرد و با سریال مروارید سرخ در سال 1383 اولین تجربه بازیگری‌اش را به دست آورد و به کارش در سینما و تلویزیون ادامه داد. «ستایش 3» نیز یکی از سریال‌های پر مخاطبی بود که «فریبا نادری» به ایفای نقش «پری سیما» پرداخت.

 نقش منفی خیلی سخت‌تر از دیگر کاراکترها است

فریبا نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون بازخورد مخاطبان نسبت به سریال «ستایش ۳» گفت: خدا را شکر طبق آماری که سازمان صدا و سیما به ما ارائه کرد و بازخوردی که از مردم در کوچه و خیابان دیدیم «ستایش۳» به‌ شدت پر بیننده بود و استقبال خوبی از آن شد و تقریباً ۸۰ درصد مردم سریال را دنبال می‌کردند و نقد‌های خوبی از آن را در رسانه منعکس شد. وی با اشاره به این‌که فکر نمی‌کرد روزی به عنوان شخصیت منفی این سریال بازی کند، گفت: «روزی که به من زنگ زدند اصلاً آن‌ قدر هول شدم که حتی نقش را هم نپرسیدم و گفتم فقط نشانی دفتر را به من بدهید! حالا هم احساس می‌کنم «ستایش ۳» شاخص‌ترین کار من است و مردم مرا با پری‌سیما می‌شناسند.». بازیگر سریال «ستایش ۳» پیرامون باور پذیری شخصیت «پری‌سیما» برای مخاطبان در «ستایش ۳» بیان کرد: نقش منفی خیلی سخت‌تر از دیگر کاراکترها است، چون معمولاً فاصله زیادی با شخصیت خود بازیگر دارد و برای رسیدن به آن فقط دانستن تکنیک بازیگری کافی نیست بلکه هدایت کارگردان و نویسنده مهم است، هرچند که تقریباً در بیشتر سکانس‌هایی که در قالب شخصیت پری‌سیما بازی داشتم نویسنده و کارگردان سر صحنه بودند و بدون کمک‌شان کار من سخت‌تر هم می‌شد. نادری درباره همکاری با ارجمند گفت: «در سکانسی که من به دفتر میدان می‌روم و با زبان نرم، حشمت فردوس را تهدید می‌کنم، آن‌قدر ترسیده بودم که نمی‌دانستم از پس این کار برمی‌آیم یا نه. آقای ارجمند به شدت آدم نازنینی هستند و مرا که دیدند فهمیدند من ترسیده‌ام و راهنمایی‌ام کردند.»

 اطلاعی از روند تولید فصل بعدی این سریال ندارم

وی پیرامون احتمال ساخت فصل چهارم سریال ستایش اظهار کرد: بنده هیچ اطلاعی از روند تولید فصل بعدی این سریال ندارم و این تصمیمی است که سازندگان کار و مدیران تلویزیون باید اتخاذ کنند، اما من هر کاری که سعید سلطانی کارگردانی کند، سعید مطلبی نویسندگی کند و آرمان زرین‌کوب تهیه‌کنندگی کند را بازی خواهم کرد. بازیگر سریال «ستایش» در خصوص همکاری با سعید سلطانی تصریح کرد: سعید سلطانی انسان بسیار دوست‌داشتنی، بااخلاق، خوش‌فکر و کار بلدی است که در تولید سریال بسیار به بازیگر کمک می‌کند و هر بازیگری همیشه دوست دارد با وی کار کند، زیرا معمولاً کار‌های وی مورد استقبال مخاطبین قرار می‌گیرد و بسیار ناراحتم از این که در کار جدید وی حضور ندارم.

 در حال مطالعه نمایشنامه‌‌ای برای اجرا هستم

وی درباره فعالیت‌های آینده خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: چند کاری صحبت شده است، اما هنوز منجر به قرارداد نشده است و در حال حاضر هم در حال مطالعه نمایشنامه‌ای هستم که اگر بشود ان‌شاالله به‌زودی روی صحنه می‌رود، هرچند پیش‌ از این نیز چندین کار خوب تئاتر نیز به بنده پیشنهاد شده بود که متأسفانه به دلیل هم‌زمانی با فیلم‌برداری سریال‌ها امکان همکاری وجود نداشت.

 بازی من در سریال «از سرنوشت» نقطه مـــــــقابل شخصیت «پــــــــــری‌سیما» است.

وی پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به ایفای نقش پرداخته‌ام که به‌زودی روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. وی پیرامون سریال «از سرنوشت» و مدت زمان ساخت این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: در فاز یک این سریال نزدیک به دو ماه در خدمت پروژه بودم و در فاز دو نیز نقشم خیلی کمتر بود و چیزی نزدیک به ۸ جلسه در پروژه بیشتر حضور نداشتم، تصویربرداری فصل سوم این سریال نیز چند وقتی است که آغاز شده، اما من هنوز مقابل دوربین این مجموعه نرفته‌ام. نادری در خصوص سریال «از سرنوشت» و نقش خود در این سریال اظهار کرد: سریال «از سرنوشت» اولین همکاری بنده با آقای خردمندان و هم آقای بذرافشان بود و این مجموعه تلویزیونی با محوریت داستان زندگی دو کودک پرورشگاهی از دوران کودکی تا نوجوانی و فراز و نشیب‌های زندگی آن‌ها است. وی در همین راستا افزود: بازی من در سریال «از سرنوشت» نقطه مقابل شخصیت پری‌سیما در سریال «ستایش ۳» است و هر آن چه در پری‌سیما بدی می‌بینیم در این سریال خوبی و مهربانی از نقشم دیده می‌شود و بسیار خوشحالم از این که دو کاراکتر مختلف با گریم‌های متفاوت را در فاصله زمانی کم برای پخش از تلویزیون دارم. وی درباره دیگر بازیگران حاضر در سریال «از سرنوشت» بیان کرد: در سریال «از سرنوشت» در کنار عزیزانی همچون مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی و... به ایفای نقش پرداخته‌ام.

تعداد بازديد: 281 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز