Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:15

8
شهریور
کنسرت مهران مدیری گران تر از کیهان کلهر و کیتی پری!

کنسرت مهران مدیری گران تر از کیهان کلهر و کیتی پری!

در مقایسه قیمت بلیت کنسرت مدیری با کیهان کلهر در تورنتو که جایزه معتبر موسیقی جهانی وومکس 2019 را هم از آن خود کرده کاملا محسوس است زیرا بلیت کنسرت کلهر 55 تا 75 دلار کانادا قیمت داشت.

در مقایسه قیمت بلیت کنسرت مدیری با کیهان کلهر در تورنتو که جایزه معتبر موسیقی جهانی وومکس 2019  را هم از آن خود کرده کاملا محسوس است زیرا بلیت کنسرت کلهر 55 تا 75 دلار کانادا قیمت داشت

  قیمت بلیط کنسرت مهران مدیری در کانادا

روزنامه هفت صبح در گزارشی به برگزاری کنسرت مهران مدیری در کانادا و قیمت‌های باور نکردنی آن پرداخته است.

ارزان‌ترین قیمت بلیت برای برگزاری کنسرت در کانادا 52 دلار و گران‌ترین آن 152 دلار است. یعنی کسانی که می‌خواهند به کنسرت مهران مدیری بروند باید حداقل 520 هزار تومان برای آن کنار بگذارند. قیمت «وی آی پی» کنسرت نیز یک میلون  و 520 هزار تومان است!

در مقایسه قیمت بلیت کنسرت مدیری با کیهان کلهر در تورنتو که جایزه معتبر موسیقی جهانی وومکس 2019  را هم از آن خود کرده کاملا محسوس است زیرا بلیت کنسرت کلهر 55 تا 75 دلار کانادا قیمت داشت!

قیمت کنسرت ابراهیم حامدی (خواننده لس آنجلسی)  هم در کانادا بین 50 تا 200 دلار کانادا بود.

حتی اگر با نمونه های خارجی آن مثل «کیتی پری» هم که جزو خوانندگان پاپ محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد مقایسه  کنیم این خواننده برای کنسرت خود در کانادا بین 55 تا 110 دلار هزینه دریافت کرده است آن هم در بهترین سالن و با اجرای نمایش‌های متنوع و مختلف!

نکته عجیب در عنوان تور کنسرت جهانی مهرن مدیری، ذکر عنوان «شبِ گپ و موسیقی» است. یعنی قرار است مهران مدیری هم آواز بخواند و هم با خریداران بلیت کنسرتش در بین اجراها گپ بزند؟! یا قرار است از استعدا ذاتی خود در طنازی استفاده کند و بین اجراها با تکه‌های طنز مخاطبان خود را سرگرم کند؟

یا مهران مدیری مانند «کیتی پری» برنامه‌های جانبی و بصریِ  متنوعی برای طرفدارانش تدارک دیده که قیمت ببلیت کنسرتش بین 52 تا 152 دلار کانادا است؟!

 
منبع: روزنامه هفت صبح

برچسب ها: کانادا، کنسرت، مهران مدیری، موسیقی، کیهان کلهر، کیتی پری تعداد بازديد: 636 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز