Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 22:46

30
آبان
بهنوش بختیاری؛ اعتراف به زشتی در کودکی

بهنوش بختیاری؛ اعتراف به زشتی در کودکی

او به ضمیمه تصویر دوران کودکیش نوشته است: بچگیام.. خدایی زشتم... ولی میگن حضرت فاطمه برای زشتا دورکعت نماز خوندن...

بهنوش بختیاری از جمله بازیگران فعال در فضای مجازی است و تقریبا روزی چند بار در صفحه اجتماعیش عکس و مطلب قرار می‌دهد. جالب است که فعالیت بالای بختیاری در صفحه اجتماعیش سبب ساز آن شده است که سیل آگهی دهندگان به سراغ وی بروند و صفحه‌اش عاملی شود برای کسب درآمد! یکی از تازه‌ترین مطالبی که بختیاری در صفحه‌اش قرار داده تصویری است از دوران کودکی و اعتراف او به زشت بودن در کودکی است.

او به ضمیمه تصویر دوران کودکیش نوشته است: بچگیام.. خدایی زشتم... ولی میگن حضرت فاطمه برای زشتا دورکعت نماز خوندن... اینکه بازیگری به این اعتراف می‌کند در کودکی زشت بوده، اتفاق تازه و کمتر تجربه شده‌ای است! اغلب بازیگران ما سعی دارند بگویند از کودکی زیبارو بوده‌اند و حالا که یکی پیدا شده و نوع دیگری حرف می‌زند جالب به نظر می‌رسد.

 

برچسب ها: بازیگران سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام بازیگران سینما و تلویزیون، بهنوش بختیاری در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام بهنوش بختیاری، بهنوش بختیاری تعداد بازديد: 995 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز