Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 18:11

26
شهریور
طرز تهیه کیک رژیمی بدون شکر و روغن

طرز تهیه کیک رژیمی بدون شکر و روغن

کیک رژیمی که بدون شکر و روغن آماده می‌شود، یکی از بهترین کیک‌های رژیمی برای ورزشکاران و دیگر افرادی است که رژیم خاصی را دنبال میکنند.

کیک رژیمی بدون شکر با شیره انگور

کیک رژیمی بدون شکر و روغن، یکی از پرطرفدار‌ترین طرز تهیه کیک ساده را شامل می‌شود که در آن از فرمول کیک رژیمی با موز و شیره انگور استفاده شده است و در ادامه پخت کیک اسفنجی‌های محبوب، برایتان آموزش داده شده است. اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید و از طرف دیگر یکی از علاقه‌مندان به کیک هستید می‌توانید به راحتی با دستور تهیه این بخش کیک رژیمی خوشمزه تهیه کنید.

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه کیک ساده

کیک

طرز تهیه کیک رژیمی برای ورزشکاران

برای تهیه کیک رژیمی ابتدا شیره انگور٬ خرما٬ موز را در میسر بریزید و میکس کنید تا شیره شیرین کننده کیکتان بدست آید.

۳ عدد تخم مرغ در یک ظرف مناسب بشکانید و با کمک همزن٬ هم بزنید تا پف کند.

در این مرحله از طرز تهیه کیک رژیمی با شیره انگور، پودر هل و دارچین را نیز به تخم مرغ‌ها اضافه کنید و هم بزنید.

شیره‌ای که تهیه کرده اید را نیز به تخم مرغ‌ها اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مواد با یکدیگر ترکیب شوند و حالت حباب حباب شود.

گردو و اگر دوست داشته باشید موز را به شکل ریز خرد کرده و به مواد کیک اضافه کنید.

آرد و بکینگ پودر را سه بار الک کنید و به مواد بالا اضافه کنید و با کمک لیسک در جهت عقربه‌های ساعت هم بزنید تا مواد و آرد ترکیب شوند.

قالب کیک را کاغذ روغنی بگذارید و مواد کیک را درون آن بریزید و روی آن کنجد بریزید. برای تزیین کیک رژیمی خود می‌توانید از مواد دیگری مثل میوه و با گرونالا استفاده کنید.

از آنجایی که این رسپی مختص کیک رژیمی با فر است، در این مرحله کیک را داخل فر با دمای ۱۷۵ قرار دهید تا حدود ۴۵ دقیقه حرارت دیده و پف کند.

بیشتربخوانید:

طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی بدون فر

 طرز تهیه باگر کیک

 

 

برچسب ها: کیک، گردو، آموزش شیرینی پزی، خرما، دارچین، کیک رژیمی، طرز تهیه کیک، کیک عصرانه، کیک شیره انگور تعداد بازديد: 128 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز