Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 06:14

21
فروردین
طرز تهیه تارت اسنیکرز ؛مخصوص خانم‌های باسلیقه

طرز تهیه تارت اسنیکرز ؛مخصوص خانم‌های باسلیقه

تارت کاراملی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و ساده است که برای پذیرایی بسیار مناسب است.

برترین‌ها: تارت اسنیکرز یکی از انواع شیرینی های لاکچری و خوشمزه بین المللی است که با طعم های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تارت اسنیکرز با ما همراه باشید.

تارت کاراملی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و ساده است که برای پذیرایی بسیار مناسب است.

5555

مواد لازم تارت اسنیکرز

کره    ۱۷۵ گرم

پودر قند    ۱ پیمانه

آرد    به مقدار کافی

شکلات تخته ای    ۲۰۰ گرم

مواد کارامل

شکر    ۱٫۵ پیمانه

آب    ½ پیمانه

کره    ۷۰ گرم

خامه صبحانه    ۱۰۰ گرم

فندق    ۲ پیمانه

بیشتربخوانید:

طرز تهیه تارت شکلاتی بدون پخت

e222e07b421237e673439cb395ee591dyzqIdgaG9ewO4T0C

طرز تهیه تارت اسنیکرز

مرحله اول

برای تهیه تارت اسنیکرز خوشمزه در ابتدای کار برای تهیه خمیر تارت کره هم دمای محیط را به همراه پودر قند درون یک کاسه مناسب می ریزیم و به خوبی مخلوط می کنیم تا پودر قند به طور کامل جذب کره شود.

مرحله دوم

در این مرحله آرد را کم کم به ترکیب کره و پودر قند اضافه کرده و به آرامی مخلوط می کنیم تا خمیری یکدست درون کاسه جمع شود. پس از اینکه خمیر دیگر به دست نمی چسبید، اضافه کردن آرد را متوقف می کنیم.

مرحله سوم

حالا خمیر را درون یک نایلون می پیچیم و به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا استرحت کند. پس از گذشت این زمان قالب های تارت را با کمی روغن چرب می کنیم و به ترتیب درون سینی فر می چینیم.

تارت خرما یکی از انواع شیرینی های ساده و خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه چاکلت لاوا کیک با فر و بدون فر

tart-esnikerz

مرحله چهارم

در این مرحله خمیر را به ۱۲ قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را چونه کرده و با وردنه به صورت گرد باز می کنیم، سپس درون قالب تارت قرار داده و لبه های آنرا فیکس می کنیم. در همین حین فر را با دمای ۱۷۰ درجه سانتگراد روشن می کنیم.

مرحله پنجم

پس از اینکه فر گرم شد، سینی را درون فر قرار داده و اجازه می دهیم خمیر تارت ها به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه بپزد. پس از گذشت این زمان سینی را از فر خارج می کنیم و اجازه می دهیم تارت ها در دمای محیط خنک شوند.

مرحله ششم

برای تهیه کارامل شکر را به همراه آب درون یک تابه مناسب می ریزیم، سپس روی حرارت قرار داده و اجازه می دهیم شکر به طور کامل حل شود. پس از اینکه شکر به طور کامل حل شد، کره را اضافه کرده و به خورد کارامل می دهیم.

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه تارت دبل چاکلت

 

 

مرحله هفتم

در آخر خامه را اضافه کرده و پس از چند دقیقه مخلوط کردن، تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم. در آخر فندق ها را خرد کرده و به تابه اضافه می کنیم، سپس کارامل را به خوبی مخلوط می کنیم تا فندق ها درون آن پخش شوند.

مرحله هشتم

در این مرحله کارامل را به صورت یکدست روی تارت ها می ریزیم و صاف می کنیم. در ادامه شکلات تخته ای را داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و روی حرارت بخار کتری یا سماور قرار می دهیم تا به طور کامل ذوب شود.

مرحله نهم

حالا شکلات ذوب شده را روی کارامل درون تارت ها می ریزیم و در صورت تمایل برای زیباتر شدن تارت ها مقداری فندق خرد شده روی آن میریزیم. در آخر تارت ها را درون ظرف مورد نظرمان می چینیم و سرو می کنیم.

برچسب ها: شیرینی، قند، تارت، خرما، صبحانه، شیرینی خانگی تعداد بازديد: 272 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز