Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 2 خرداد 1403 - 03:02

13
فروردین
كيك پاپس با شكـلات سفيد و گل‌‌هاي رز

كيك پاپس با شكـلات سفيد و گل‌‌هاي رز

فر را با دماي 180 درجة سانتيگراد گرم كنيد و قالب مخصوص كيك پاپس را چرب نمائيد. آن‌گاه همة مواد را در كاسة مناسبي بريزيد و با همزن برقي بزنيد تا صاف و يكدست شود. سپس ماية فراهم كرده را در قالب مخصوص بريزيد و آن را پر كنيد.

 افسانه ظروفی :

 

مواد لازم براي حدود 20 عدد

شكر دانه ريز............ 80 گرم

كرة‌ نرم.................. 100 گرم

آرد ................ 120 گرم

بيكينگ‌پودر.............. يك‌چهارم قاشق چايخوري

تخم‌مرغ............... 3 عدد

وانيلين ..............يك‌چهارم قاشق چايخوري

 

مواد لازم براي تزئين كيك پاپس

شكلات سفيد آبكرده ................به ميزان لازم

رويال آيسينگ.................. 1 واحد

رنگ صورتي خوراكي................... به ميزان لازم

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه کیک سیب زمینی و سوسیس

طرز تهیه کیک لمینگتون

 

 

روش‌تهیه

فر را با دماي 180 درجة سانتيگراد گرم كنيد و قالب مخصوص كيك پاپس را چرب نمائيد. آن‌گاه همة مواد را در كاسة مناسبي بريزيد و با همزن برقي بزنيد تا صاف و يكدست شود. سپس ماية فراهم كرده را در قالب مخصوص بريزيد و آن را پر كنيد. حالا قالب بعدي را رويش بگذاريد و كيك را به مدت تقريبي 20 دقيقه، در فر بپزيد. اكنون صبر كنيد تا كيك‌ها در قالب خنك شوند. اينك ني مخصوص كيك پاپس را برداريد و سرش را در شكلات سفيد آبكرده، فرو كنيد و بلافاصله در كيك قرار دهيد. آن‌گاه صبر كنيد تا شكلات ببندد و ني در كيك ثابت شود. سپس كيك‌ها را در شكلات فرو كنيد تا همه جاي آن از شكلات پوشيده شود. حالا صبر كنيد تا شكلات كاملا ببندد و در اين ميان، رويال آيسينگ را فراهم كنيد. اكنون رويال آيسينگ را به رنگ صورتي درآوريد و آن را در كيسة ‌شيريني‌پزي داراي ماسورة شمارة 104 بريزيد و روي كيك پاپس را به شكل گل رز بيارائيد.

 

یادآوری

براي تهية رويال آيسينگ؛ سه قاشق سوپخوري پودر مرنگ را همراه با 4 پيمانه پودر شكر الك كرده و 5 قاشق سوپخوري آب گرم در كاسة ‌همزن برقي بريزيد و به مدت تقريبي 7-10 دقيقه، هم بزنيد تا صاف و يكدست شود. سپس رنگ را به آن بيفزائيد.

منبع : شور و شیرین

برچسب ها: رويال آيسينگ، کیک پاپس تعداد بازديد: 329 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز