Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 09:42

24
اسفند
خورش مرغ ادویه دار

خورش مرغ ادویه دار

سیب زمینی شیرین را به مدت 10 دقیقه بپزید. پیاز، فلفل قرمز، پودر پاپریکا، زنجبیل ، گوجه فرنگی و لیمو ترش را در غذاساز بریزید تا کاملا پوره شود و کنار بگذارید.اسفناج ها را داخل یک سبد در سینک بریزید و سیب زمینی پخته شده را روی آن خالی کنید

ترجمه : مرضیه عارف

 

مواد لازم:

سیب زمینی شیرین خرد شده 3 عدد

اسفناج 190 گرم

روغن آفتاب گردان 1 قاشق غذاخوری

ران مرغ بدون پوست و استخوان 8 عدد

آب مرغ 500 میلی لیتر

پیاز خرد شده 2 عدد

فلفل قرمز خرد شده 1 عدد

پودر پاپریکا 1 قاشق چای خوری

زنجبیل رنده شده 1 قاشق غذاخوری

گوجه فرنگی 400 گرم

لیمو ترش 2 عدد بدون هسته خرد شده

بیشتربخوانید:

طرز تهیه خورشت گیلاخه ؛ غذای اصیل کردستان

 

 

طرز تهیه:

سیب زمینی شیرین را به مدت 10 دقیقه بپزید. پیاز، فلفل قرمز، پودر پاپریکا، زنجبیل ، گوجه فرنگی و لیمو ترش را در غذاساز بریزید تا کاملا پوره شود و کنار بگذارید.اسفناج ها را داخل یک سبد در سینک بریزید و سیب زمینی پخته شده را روی آن خالی کنید تا هم سیب زمینی خنک شود و هم برگ اسفناج به واسطه آب سیب زمینی ها نرم شود. قابلمه را روی حرارت بگذارید و روغن و مواد میکس شده را داخل آن بریزید و حدود 5 دقیقه تفت دهید. مرغ را اضافه کنید و تا زمانی که مرغ کاملا پخته شود به آن زمان بدهید و پس از آن سیب زمینی را با کمی فلفل سیاه اضافه کنید و 5 دقیقه دیگر بپزید. اسفناج ها را خرد کنید و به مرغ اضافه کنید. این غذا را میتوانید با نان میل کنید و لذت ببرید.

تعداد بازديد: 73 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز