Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 18:57

17
خرداد
طرز تهیه فریتر سیب زمینی و اسفناج

طرز تهیه فریتر سیب زمینی و اسفناج

در گزارش زیر طرز تهیه فریتر سیب زمینی و اسفناج را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش برترینها ،فریتر در زبان انگلیسی کلوچه غذایی است. شاید بتوان آن را کلوچه، کوکو یا کتلت یا هرچی که دوست دارید بنامید، ولی مهم آن است که این غذا را می‌توانید شب‌ها با سبزی‌ها و ظهر‌ها با مقادیر زیادی برنج زعفرانی نوش‌جان کنید، فقط خوردن لیمو ترش را فراموش نکنید!

مواد لازم:

سیب زمینی پوست گرفته و ۲ سانتی خرد شده............۲ عدد متوسط

نمک..............به میزان لازم

نان خرد شده............یک چهارم فنجان

پودر سیر..............۲ ق چ

فلفل.............۱ ق چ

نمک..............۱ ق چ

تخم مرغ هم زده بزرگ............۲ عدد

روغن زیتون............۱ ق غ

اسفناج............۳۰۰ گرم

بیشتربخوانید:

طرز تهیه سالاد سیب زمینی آلمانی

 

طرز تهیه:

۱- سیب زمینی‌ها را در قابلمه‌ای متوسط ریخته رویش را با آب سرد و نمک پر کنید و روی حرارت به جوش آورده شعله را کم کنید ۱۵ – ۲۰ دقیقه سیب زمینی‌ها را بجوشانید تا نرم شوند سپس آبکشی کرده دوباره به قابلمه برگردانده ۱ – ۲ دقیقه هم بزنید تا خشک شده و سپس پوره کنید.

۳-خرده نان؛ پودر سیر؛ فلفل و نمک را مخلوط کنید. تخم مرغ‌ها را به همراه ۱ ق غ روغن زیتون هم بزنید یکدست که شد اسفناج خرد شده و پوره سیب زمینی را اضافه کرده مخلوط کنید.

۳- ۲ ق غ روغن زیتون در تابه‌ای ریخته روی حرارت متوسط بگذارید داغ شود. ۱ قاشق سرپر کره به تابه اضافه کنید. به میزان دلخواه از مخلوط سیب زمینی با قاشق در تابه گذاشته با کاردک رویش را صاف کنید و یک طرفشان که طلایی شد برگردانده طرف دیگر را هم ۲ – ۳ دقیقه برشته کنید. موقع سرخ کردن اگر نیاز بود مقدار بیشتری روغن زیتون به تابه اضافه کنید و فریتر‌ها را بعد از پخت روی حوله کاغذی بگذارید تا روغنشان کشیده شود و داغ سرو کنید.

برچسب ها: فینگرفود، طرز تهیه تعداد بازديد: 259 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز