Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:36

14
آذر
استیک با سس قارچ

استیک با سس قارچ

گوشت را به همراه روغن زیتون، فلفل سیاه و سس سویا مزه‌دار کنید و یک شب با روکش در یخچال قرار دهید. آن‌گاه ظرف مناسب مایکروویو را آماده کرده و گوشت مزه‌دار کرده را در آن قرار دهید. حالا گریل دستگاه را روشن کنید. سپس سه‌پایه را در دستگاه قرار دهید

 اعظم گلزارمنش :

 

مواد لازم برای 2 نفر

گوشت فیلة گوساله................... 400 گرم

روغن زیتون.................... 2 قاشق سوپخوری

فلفل سیاه نیم‌کوب کرده................یک دوم قاشق چایخوری

سس سویا................... 2قاشق سوپخوری

کره................25 گرم

آرد................ 1قاشق سوپخوری

قارچ ورقه‌ای خرد کرده ................4 عدد

استاک گوشت..................... 1پیمانه

نمک و فلفل............... به میزان لازم

 

بیشتربخوانید:

سیب‌زمینی برشته در فر + طرز تهیه

 

روش تهیه

گوشت را به همراه روغن زیتون، فلفل سیاه و سس سویا مزه‌دار کنید و یک شب با روکش در یخچال قرار دهید. آن‌گاه ظرف مناسب مایکروویو را آماده کرده و گوشت مزه‌دار کرده را در آن قرار دهید. حالا گریل دستگاه را روشن کنید. سپس سه‌پایه را در دستگاه قرار دهید و ظرف حاوی استیک را روی سه‌پایه بگذارید و درب دستگاه را ببندید و سپس 8 دقیقه زمان به دستگاه بدهید و استارت بزنید اینک صبر کنید تا یک طرف استیک برشته شود. سپس استیک را زیر و رو کنید و باز به مدت 8 دقیقه در زیر گریل استیک را قرار دهید تا طرف دیگر نیز برشته شود. اکنون کره و آرد را مخلوط کرده در زیر گریل قرار دهید تا کمی آرد برشته شود. سپس قارچ، استاک، نمک و فلفل را اضافه کنید و 5 تا8 دقیقه در دستگاه با قدرت 100 درصد سس را بپزید. استیک را در ظرف مناسبی قرار دهید و به همراه سس آن را میل کنید.

 

بیشتر بخوانید:

کباب سبزینه

کباب شاهی

 

 

خواص  قارچ

قارچ های خوراکی منبع خوبی از فیبر و اسیدهای چرب اشباع نشده هستند، اما دارای کالری پایینی می باشند و این ممکن است که عجیب به نظر برسد، اما قارچ ها می توانند برای پوست هم مفید باشند. قارچ ها حاوی ویتامین D، سلنیوم و آنتی اکسیدان هایی هستند که از پوستتان محافظت می کنند ، قارچ در حال حاضر در کرم های موضعی و سرم ها نیز کاربرد دارد.

منبع : شور و شیرین

برچسب ها: آموزش آشپزی، طرز تهیه سس قارچ، استیک با سس قارچ، طرز تهیه استیک با سس قارچ تعداد بازديد: 260 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز