Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 13:38

15
دی
بقچه کباب با فیله مرغ

بقچه کباب  با فیله مرغ

کره را در تابه مناسبی بریزید و روی حرارت اجاق بگذارید. آن‌گاه پیاز را بیفزائید و پیوسته هم بزنید تا طلایی شود. مرغ را اضافه کنید و تفت دهید.

اعظم گلزارمنش

مواد  لازم برای 6-8 نفر

کره  40 گرم

پیاز ریز خرد کرده  1 عدد متوسط

فیله مرغ خرد کرده  500 گرم

فلفل دلمه‌ای قرمز و سبز خرد کرده  1 پیمانه

قارچ خرد کرده  10 عدد

نمک و فلفل  به میزان لازم

پودر آویشن  یک‌چهارم قاشق چایخوری

پودر فلفل قرمز  یک‌چهارم قاشق چایخوری

خمیر یوفکا   به میزان لازم

مخلوط روغن و آب برای مرطوب کردن خمیر  1 پیمانه 250 میلی‌لیتر

سس بشامل  1 پیمانه 250 میلی‌لیتر

پنیر موزارلا رنده کرده دالیا 150 گرم

روش‌تهیه

کره را در تابه مناسبی بریزید و روی حرارت اجاق بگذارید. آن‌گاه پیاز را بیفزائید و پیوسته هم بزنید تا طلایی شود. مرغ را اضافه کنید و تفت دهید. اینک فلفل دلمه‌‌ای و قارچ را افزوده و تفت دهید تا آب خوراک کاملا کشیده شود. حالا نمک، فلفل و پودر آویشن و فلفل قرمز را اضافه کنید. سپس سس بشامل و پنیر را بیفزائید و مخلوط نمائید. اکنون خمیر یوفکا را روی سطح میز باز کنید رویش را با مخلوط آب و روغن مرطوب کنید. سپس آن را تا بزنید و در فنجان مناسبی قرار دهید و از مواد فراهم کرده درون فنجان بریزید لبه‌های خمیر را رویش برگردانید و قدری بفشارید. حالا بقچه‌‌ها را در سینی قرار دهید رویش را با ترکیب تخم‌مرغ و آب آغشته کنید و در فر گرم کرده با دمای 200 درجه سانتیگراد به مدت 10 دقیقه بپزید. اینک سینی را از فر درآورید روی هر بقچه قدری پنیر بریزید و دوباره در فر به مدت 8 دقیقه قرار دهید تا پنیر طلایی شود.

منبع: شور و شیرین 

بیشتر بخوانید:

کباب مرغ تندوری (هندی)

 

برچسب ها: آشپزباشی، کباب مرغ، زندگی آنلاین، شور و شیرین، بقچه کباب با فیله مرغ، بقچه کباب، کباب فیله مرغ تعداد بازديد: 250 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این غذا چیست؟

فیلم روز
تصویر روز