Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 11:20

14
تیر
ساندويچ پنير و ژامبون با آووكادو

ساندويچ پنير و ژامبون با آووكادو

آرد، شكر، بیكینگ پودر، فلفل سیاه، كرم تارتار و نمك را درظرف مناسبی بریزید و آن‌گاه كره را به آن بیفزائید و مخلوط كنید تا به شكل خرده نان درآید. آن‌گاه در وسط خمیر، حفره‌ای ایجاد كنید.

سرورچاووشی

 

مواد لازم ساندويچ پنير و ژامبون با آووكادو

برای 6 عدد

 

آرد                      375 گرم
شكر                   1 قاشق سوپخوری
بیكینگ پودر           2 قاشق چایخوری
فلفل سیاه            1 قاشق چایخوری
كرم تارتار              سه چهارم قاشق چایخوری
نمك                     یك دوم قاشق چایخوری
كره خرد كرده         160 گرم 
ماست كم چرب      310 میلی‌لیتر (یك و یك‌چهارم پیمانه)
ژامبون خرد كرده      4 ورق
پنیر چدار رنده كرده   30 گرم
ژامبون خرد كرده (اضافی)     2 ورق
آووكادوی ورقه‌ای خرد كرده     1 عدد

 

روش تهیه ساندويچ پنير و ژامبون با آووكادو

آرد، شكر، بیكینگ پودر، فلفل سیاه، كرم تارتار و نمك را درظرف مناسبی بریزید و آن‌گاه كره را به آن بیفزائید و مخلوط كنید تا به شكل خرده نان درآید. آن‌گاه در وسط خمیر، حفره‌ای ایجاد كنید و ماست و ژامبون (4 ورق)  را به آن بیفزائید و هم بزنید تا خمیر مناسبی حاصل شود. سپس خمیر را روی سطح آرد پاشیده، ورز دهید تا صاف و یكدست شود. حالا خمیر را روی سطح آرد پاشیده به ضخامت تقریبی 2/5 سانتیمتر پهن كنید و با برشگر به قطر 7/5 سانتیمتر، قالب بزنید. اكنون خمیر‌های قالب زده را با فاصله 2/5 سانتیمتری از یكدیگر، در سینی شیرینی‌پزی چرب نشده، بچینید و رویشان مخلوط پنیر و ژامبون (اضافی) بپاشید. سپس سینی را در فر گرم كرده با دمای 200 درجه سانتیگراد قرار دهید و نان را به مدت تقریبی 16-18 دقیقه، بپزید تا طلائی رنگ شود. در این میان، مواد میانی را فراهم كنید و آن را همراه با آووكادو مابین هر دو نان بگذارید. اكنون ساندویچ‌ها را برای صبحانه،‌ در ظرف مناسبی قرار دهید. 

یادآوری1: در صورت دلخواه می‌توانید روی نان‌ها، قدری سس مایونز بمالید و بعد مواد میانی را رویش قرار دهید.

یادآوری2: برای تهیه مواد میانی؛ تابه مناسبی را چرب كنید و روی حرارت بگذارید. آن‌گاه6 عدد تخم مرغ همزده را همراه با 80 میلی‌لیتر شیر، یك چهارم قاشق چایخوری نمك و 2 قاشق سوپخوری پیازچه خرد كرده، در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط كنید. سپس این مخلوط را در تابه بریزید و املت را روی حرارت ملایم بپزید. حالا 60 گرم پنیر گودای رنده كرده به آن بیفزائید و املت را 2-3 دقیقة دیگر، بپزید. مراقب باشید املت خشك نشود!

 

برچسب ها: ساندویچ، ساندويچ پنير و ژامبون با آووكادو، روش تهیه ساندويچ پنير و ژامبون با آووكادو، مواد لازم ساندويچ پنير و ژامبون با آووكادو، تهیه ساندویچ، ساندویچ پنیر تعداد بازديد: 1072 تعداد نظرات: 0

نظرتان را در مورد این ساندویچ خوشمزه برایمان ارسال نمایید.

فیلم روز
تصویر روز