Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 17:38

24
اسفند
سالاد سالمون در گريپ فروت

سالاد سالمون در گريپ فروت

گريپ‌فروت‌ها را بشوئيد و خشك كنيد. بعد آن‌ها را از وسط دو نيم كنيد. سپس با دقت گوشته آن‌ها را درآوريد. بدون آن‌كه به پوستشان آسيب برسد. توجه داشته باشيد كه تمامی پوسته‌های داخلی گريپ‌فروت كنده شود.

ژينوس نوروزی

 

مواد لازم برای 4 نفر

گريپ‌فروت                    2 عدد

خيار                           1 عدد

تربچه                         6 عدد

ماهی سالمون دودی     2 برش

سس مايونز                2 قاشق سوپخوری

نمك و فلفل                به ميزان لازم
 

روش تهيه

گريپ‌فروت‌ها را بشوئيد و خشك كنيد. بعد آن‌ها را از وسط دو نيم كنيد. سپس با دقت گوشته آن‌ها را درآوريد. بدون آن‌كه به پوستشان آسيب برسد. توجه داشته باشيد كه تمامی پوسته‌های داخلی گريپ‌فروت كنده شود. آن‌گاه خيار و تربچه را بشوئيد و خشك كنيد.

بعد خيارها را بسيار ظريف، به صورت حلقه‌ای برش بزنيد. حالا قطعات ماهی سالمون را به صورت رشته‌های باريك برش بزنيد و كمی در روغن تفت دهيد. آن‌گاه پوسته‌های گريپ‌فروت را از حلقه‌های خيار، تربچه، پره‌های گريپ‌فروت و رشته‌های نازك سالمون پر كنيد. سپس نمك و فلفل بزنيد و به مدت 20 دقيقه در يخچال قرار دهيد. حالا اين ميوه‌ توپر را، همراه با مايونز ميل كنيد.

يادآوری: چنانچه ماهی سالمون در دسترس نبود  از فيله  ماهي دلخواهتان استفاده كنيد.

 

 

برچسب ها: ماهی سالمون، دستور پخت سالاد ماهی سالمون، سالاد گریپ فروت، سالاد سالمون در گريپ فروت، سالاد ماهی سالمون، ماهی سالمون با سس گریپ فروت، سالاد سالمون تعداد بازديد: 688 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز