Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 08:31

25
شهریور
بسته موضوعی 91: چگونه به آلزایمر مبتلا نشویم؟

بسته موضوعی 91: چگونه به آلزایمر مبتلا نشویم؟

این بسته موضوعی حاوی مطالب مفیدی در مورد بیماری آلزایمر، علائم آلزایمر، آلزایمر در سالمندان، تغذیه مناسب برای پیشگیری از آلزایمر و درمان‌های غذایی آلزایمر می‌باشد.

بیماری آلزایمر نوعی دمانس یا زوال مغز است كه در آن به‌طور تدریجی مرگ سلول‌های عصبی در بعضی نواحی مغز اتفاق افتاده و در نتیجه باعث از دست رفتن حافظه، قدرت تكلم و از دست دادن توانایی انجام كارهای روزمره و ادامه زندگی مستقل می‌شود.

رعایت بعضی از موارد مثل تغذیه مناسب می‌تواند تا حدود زیادی از بروز این مشکل پیشگیری کند. به این بسته موضوعی توجه نمایید.

 

با شیر مادر آلزایمر را مهار کنید: تحقیقات نشان می‌دهند که تغذیه با شیر مادر در دراز مدت برای سلامت مادر و شیرخوار مفید است. به این مقاله توجه نمایید.

مشکلات خواب زنگ خطر بیماری آلزایمر است: محققان بر اساس نتایج تازه‌ترین تحقیقات خود کشف کردند که مشکلات خواب زنگ خطری برای ابتلا به بیماری آلزایمر است. این مطلب را بخوانید.

آلزایمر را با تشخیص به موقع مهار کنید: از جمله عوامل زمینه‌ساز برای دمانس یا زوال مغز، بیماری‌های مربوط به قند، چربی و فشارخون بالا است. خواندن ادامه مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آلزایمر در سالمندان: یکی از مشکلات احتمالی دوران پیری بیماری دمانس است که آلزایمر یکی از موارد شایع آن می‌‌باشد. این مطلب را مطالعه نمایید.

بالا بردن توان مغز و پیشگیری از آلزایمر: د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر این مقاله چند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ راه برای پیشگیری از پیر شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن مغز و آلزایمر را ذکر کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌ایم‌.

سپر غذایی در برابر آلزایمر: در اینجا به نقش تغذیه در پیشگیری از آلزایمر پرداخته شده است.

اسیدهای چرب ضروری دشمن آلزایمر: این مقاله به علائم آلزایمر و درمان‌های غذایی آن پرداخته است.

مسیر بیماری آلزایمر: مطالعه این کتاب برای مراقبین بیماران مبتلا به آلزایمر پیشنهاد می‌شود.

 

برچسب ها: تقویت حافظه، علائم آلزایمر، درمان آلزایمر، پیشگیری از آلزایمر، زوال عقل، تشخیص آلزایمر، روز جهانی آلزایمر، آلزایمر و سامندان تعداد بازديد: 1355 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز