Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 21:43

27
خرداد
بسته موضوعی 111: خیاطی برای بچه ها

بسته موضوعی 111: خیاطی برای بچه ها

در این بسته از زندگی آنلاین چند لباس بچگانه آموزش داده شده است. شما مادران با ذوق می‌توانید با مطالعه این بسته، برای کوچولوی دوست‌داشتنی‌تان خیاطی‌های ساده و زیبایی را انجام دهید.

 با مطالعه مطالب زیر، می‌توانید لباس‌های زیبایی را برای فرزندان دلبند خود تهیه نمایید: 

تبدیل پیراهن قدیمی دخترانه به لباسی نو: در اینجا به شما راهی را یاد می‌دهیم که با استفاده از لباس‌های قدیمی خودتان و یا کودکتان، یک لباس زیبا برای دختر کوچولویتان تهیه کنید.

سرهمی تابستانی برای کوچولوی شما: شما می‌توانید با پارچه‌های رنگارنگ و خنک برای فرزند دلبندتان، لباس‌های زیبا بدوزید. در این مقاله روش دوخت نوعی لباس یک تکه بچگانه آموزش داده شده است.

لباس بچگانه یقه ملوانی: در این مقاله، روش دوخت لباس بچگانه یقه ملوانی آموزش داده شده است. با مطالعه این مطلب، می‌توانید این لباس را خودتان برای فرزند دلبندتان بدوزید و از این کار لذت ببرید.

دوخت جیب برای تی‌شرت‌های پسرانه: در اینجا روش دوخت جیبی مناسب برای تی‌شرت، توضیح داده شده است. هماهنگی رنگ‌ها به زیبایی بیشتر کمک می‌کند.

تبدیل شلوار به شلوارک: اگر رشد کودک‌تان بسیار بالاست و برخی از شلوارهایش کوتاه شده‌اند یا سر زانوهای شلوارهایش پاره شده است و دیگر به درد نمی خورند، می‌توانید آنها را به شلوارک‌های زیبایی تبدیل کنید.

روش دوخت بند کلاه آفتابی برای کودک: در اینجا به شما مادر خوش‌ذوق و باسلیقه، روش دوخت بند کلاه را آموزش می‌دهیم تا با استفاده از آن، کوچولوی شما در برابر گرمای تابستان، احساس ناراحتی نکند.

دستمال گردن نوزاد: با دوخت دستمال گردن‌های زیبا، علاوه بر اینکه نوزادتان شیک‌تر به نظر‌ می‌رسد، دیگر مدام آب دهانش به روی لباسش ریخته نمی‌شود. طرز دوخت یک مدل دستمال گردن در این مقاله ارائه شده است.

روفرشی موشی: اگر می‌خواهید کودک‌تان را تشویق کنید تا روفرشی‌های خود را پا کند، این روفرشی به شکل موش را برای او درست کنید. البته بهتر است در انجام دادن برخی از کارها کوچولوی‌تان را هم سهیم کنید.

تل پاپیونی سگک‌دار: در اینجا طرز ساخت تل پاپیونی توضیح داده شده است. طرحی بسیار ساده و با رنگی که دوست دارید می‌توانید برای دختر کوچولوی‌تان آماده کنید و از آن لذت ببرید.

تل گلدار: اگر می‌خواهید دختر کوچولویی را شاد کنید، می‌توانید یکی از این تل‌های گلدار زیبا که در این مبحث، روش دوخت آن توضیح داده شده است را خودتان درست کنید و به او هدیه دهید.

 

برچسب ها: خیاطی کودک، آموزش خیاطی، لباس کودکان، دوخت لباس کودک، خیاطی بچه ها، خیاطی لباس کودکان، دوخت لباس بچگانه تعداد بازديد: 956 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز