Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 06:58

13
بهمن
بسته موضوعی 23: پیشگیری و درمان آنفلوانزا

بسته موضوعی 23: پیشگیری و درمان آنفلوانزا

با مطالعه بسته موضوعی شماره 23 زندگی آنلاین، می‌توانید با روش‌های پیشگیری و درمان آنفلوانزا آشنا شوید.

گرچه عمدتاً آنفلوانزا یك سرماخوردگی شدید تصور می‌شود، در واقع عوامل ایجادكننده این دو بیماری كاملاً متفاوت هستند. سرماخوردگی یك بیماری ویروسی است كه توسط تعداد قابل توجهی از ویروس‌ها، از جمله رینوویروس‌ها و كروتاویروس‌ها ایجاد می‌شود؛ در حالی كه آنفلوانزا توسط ویروس‌های خانواده آنفلوانزا ایجاد می‌گردد. هر دوی این بیماری‌ها در فصول سرد سال شایع‌ترند كه علت آن بسته بودن محیط و تماس بیشتر افراد در مكان‌های بسته می‌باشد.

 

 

آنفلوانزا چیست؟: با مطالعه این مقاله، با ویروس آنفلوانزا، پیشگیری، علائم و انواع خفیف و شدید آن آشنا می‌شوید.

آنفلوانزا یا سرماخوردگی؟!: در این مقاله،‌ تفاوت آنفوانزا، آنفلوانزای خوکی و سرماخوردگی شرح داده شده است.

آنفلوانزای خوکی در کودکان: با مطالعه این مطلب، با راه‌های انتقال بیماری آنفلوانزا، پیشگیری کودک از ابتلا به آنفلوانزای جدید و استفاده از واکسن آنفلوانزا اطلاعات مفیدی را بدست می‌آورید.

آنفلوانزای خوکی: در این مقاله با علائم آنفلوانزای خوکی، افراد در معرض خطر، چگونگی انتشار ویروس این بیماری و درمان آن آشنا می‌شوید.

پیشگیری از آنفلوانزا: این مطلب به بیان راه‌های اصلی انتقال بیمای آنفلوانزا و نیز راهکارهای پیشگیری و عدم ابتلا به آن پرداخته است.

آنفلوانزا نسخه جهش یافته سرماخوردگی: این مقاله به ذکر نکاتی برای تشخیص آنفلوانزا و سرماخوردگی و تخفیف علائم بیماری آنفلوانزا پرداخته است.

پیشگیری از آنفلوانزا H1N1: با مشاهده این فیلم ویدئویی از دکتر مسعود مردانی - فلوشیپ فوق تخصصی بیماری های عفونی، با راه‌های پیشگیری از آنفلوانزای H1N1 (خوکی) آشنا می‌شوید.

آنفلوانزا H1N1: این فیلم کوتاه ویدئویی نیز به بیان نکاتی در خصوص بیماری آنفلوانزای H1N1 (خوکی) پرداخته است.

 

برچسب ها: سرماخوردگی، پیشگیری از آنفلوانزا، درمان آنفلوانزا، آنفلوانزا، بیماری عفونی، آنفلوانزای خوکی تعداد بازديد: 798 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز