Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 12 مهر 1403 - 20:45

12
مهر
همگام با تابستان همراه با تغییر

همگام با تابستان همراه با تغییر

کودک شما بدون شک با رسیدن تابستان حس و حال زیبا و تازه‌ای را تجربه می‌کند. چقدر خوب و عالی می‌شود که این احساس زیبا نیز توام با ایجاد تغییرات مثبت در فرزندتان و از بین بردن کاستی‌های او و جایگزین کردن

به قلم : سمیرا بیژنی ، دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی

 

تحریریه زندگی آنلاین : کودک شما بدون شک با رسیدن تابستان حس و حال زیبا و تازه‌ای را تجربه می‌کند. چقدر خوب و عالی می‌شود که این احساس زیبا نیز توام با ایجاد تغییرات مثبت در فرزندتان و از بین بردن کاستی‌های او و جایگزین کردن آن‌ها با فعالیت‌های ثمر بخش باشد. به وجود آمدن هر آنچه خوب و هر آنچه نیکو می‌تواند افزودن فعالیت‌های دلخواه و پر ثمری باشد که خواهان انجام دادنش  است یا می‌تواند سفری باشد که اخیرا دوست داشته است داشته باشد یا کتابی است که مدت‌ها است می‌خواهد بخرد و یا هر آرزوی زیبایی که در دل دارد.

 

تابستان؛ شادترین فصل سال

تابستان شادترین فصل سال است. تمام هستی و اطراف شما پدیده رویش را تجربه می‌کنند، سبز شدن را، شکوفه زدن را لبخند زدن را تجربه می‌کنند. خورشید مهربان‌تر و گرم‌تر به زندگانی شما عشق می‌بخشد و تمام ذرات هستی سرود شادی را از بر می‌کنند و می‌خوانند شما نیز در این فصل شادی و عشق را فراموش نکنید. همیشه به یاد داشته باشید. بله، اما در فصل تابستان شادتر از همیشه باشید. لبخند بزنید، فعالیت‌های شادی‌آور انجام دهید. بگذارید که این شادی و نشاط در جمع خانه و خانواده شما رگ و ریشه پیدا کند و زندگی‌تان را منور کند. کودک شاد فرزند مادر شاد است. اگر والدین خوشحال و با نشاطی باشید، کودک نیز این حس و حال را از شما به سرعت خواهد آموخت. خوشبخت‌ترین فرزندان کودکانی هستند که والدینی شاد و سرحال و سرزنده دارند. شاد باشید و این شادی را به منزل و خانه و کودک و همسر خود هدیه دهید. بیشتر از گذشته با طبیعت اخوت و دوستی برقرار کنید. آخر هفته‌ها به طبیعت بروید و در کنار کودک و خانواده خود لحظات شادی را سپری کنید.

بیشتربخوانید:

چند نکته تغذیه ای برای حفظ آب بدن کودک

 

برنامه‌نویسی

آیا برای امسال فرزند خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ آیا مشخص نموده‌اید که برای کودک خود در حیطه‌های ورزشی، هنری، علمی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی چه اقداماتی باید انجام دهید؟ متاسفانه بسیاری از والدین روزانه زندگی می‌کنند و هیچ‌گونه چشم‌انداز و هدفی برای کودک خود در نظر نمی‌گیرند. کودک شما در این سن به کمک و حمایت شما نیاز دارد و این حمایت و کمک شما می‌تواند برای او تبدیل به امنیت خاطر و آرامش عاطفی شود و اضطراب و دلهره را از او بزداید. داشتن یک جدول برنامه‌ریزی مشخص یک ساله به شما این امکان را می‌دهد تا پرورش و تربیت کودک خود را در حیطه‌های مختلف ارزیابی کنید و به آن سمت و سوی درستی بدهید، به طوری که اگر این عمل مفید را انجام دهید، در آخر سال  شاهد نتایج خارق‌العاده و پیشرفت مثبت کودک خود در زمینه‌های مختلف خواهید بود.

 بیشتربخوانید:

ایده های تابستانی برای اتاق کودک

 

تعداد بازديد: 17 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز