Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 13:51

15
آذر
کودکان رنگ جامعه و علت شادابی هستند

کودکان رنگ جامعه و علت شادابی هستند

تحقیقات نشان داده که وقتی در خانه‌های سالمندان، کودکان باشند، نشاط و سرزندگی بسیار بیشتری نصیب آنها می‌شود و سالمندان شادی و رهایی را تجربه می‌کنند.

تحریریه زندگی آنلاین : آسیه اناری؛ روانشناس بالینی کودک و نوجوان و عضو کمیته تخصصی نظام روانشناسی و مشاوره در گفت وگو باخبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تحقیقات نشان داده که وقتی در خانه‌های سالمندان، کودکان باشند، نشاط و سرزندگی بسیار بیشتری نصیب آنها می‌شود و سالمندان شادی و رهایی را تجربه می‌کنند.

ما وظیفه داریم کودکانی شاد و مسئولیت‌پذیر و بدون فشار تربیت کنیم و به جامعه تحویل دهیم، البته کودکان رنگ جامعه و شادابی هستند. ما باید تنها کودکان را در قامت خودشان ببینیم و از آنها به اندازه یک کودک توقع داشته باشیم. همچنین بچه‌ها را باید بپذیریم تا به ما سلامت روانشناختی و طول عمر هدیه دهند. لازم است که قدر این موهبت‌های الهی را بدانیم، زیرا رنگ‌های جاری در جامعه هستند و می‌توانند نقش مهمی داشته باشند. کودکان اصیل هستند، زیرا هنوز تغییر نکرده‌اند.

بیشتربخوانید:

7اصل واجب در تربیت کودک

چگونه فرزندمان را با اعتماد به نفس و مستقل تربیت کنیم؟

باکودکان خود محور چگونه رفتار کنیم؟

چگونه کودک فرد دیگری را تربیت کنیم؟

کودکان را در برابر آسیب های اجتماعی بیمه کنید

تربیت كودكان باهوش تر

 

برچسب ها: کودک، شادی، جامعه تعداد بازديد: 223 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز