Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 10:57

8
خرداد
کراکرهای ساده پنیری

کراکرهای ساده پنیری

روی سینی فر را کاغذ روغنی بیندازید و فر را از قبل با حرارت 375 درجه فارنهایت روشن کنید. آن‌گاه تمام مواد لازم را در غذاساز بریزید و چند بار ضربه‌ای مخلوط کنید تا آسیاب شود. سپس 15 تا 20 ثانیه مخلوط کنید تا خمیر جمع شود.

تحریریه زندگی آنلاین گروه کودک :

 

مواد لازم

آرد سبوسدار................سه‌چهارم پیمانه

جو پرک...............  یک‌دوم پیمانه

بیکینگ‌پودر...................یک‌چهارم قاشق چایخوری

رزماری خشک...................یک‌دوم قاشق ایخوری

شیر...................یک‌دوم پیمانه

پنیر چدار رنده کرده.....................یک و نیم پیمانه

کره سرد خرد کرده ......................2 قاشق سوپخوری

بیشتربخوانید:

کراکر پنیری سبوس دار

 

 

روش تهیه

روی سینی فر را کاغذ روغنی بیندازید و فر را از قبل با حرارت 375 درجه فارنهایت روشن کنید. آن‌گاه تمام مواد لازم را در غذاساز بریزید و چند بار ضربه‌ای مخلوط کنید تا آسیاب شود. سپس 15 تا 20 ثانیه مخلوط کنید تا خمیر جمع شود. حالا خمیر را به صورت صفحه‌ای حالت دهید. روی یک کاغذ روغنی آرد بپاشید، خمیر را روی آن قرار دهید و تکه دیگری از کاغذ روغنی را روی آن بیندازید تا رویش را بپوشاند. اکنون خمیر را به ضخامت نیم سانتیمتر باز کنید و با کاترهای کوچک شیرینی برش بزنید و روی سینی فر آماده قرار دهید.

اگر شیر، پنیر و کره سرد باشند، خمیر به راحتی بین کاغذ روغنی باز می‌شود. در صورتی که خمیر خیلی چسبناک باشد، آن را  5 تا 10 دقیقه در یخچال قرار دهید.

کراکرها را حدود 15 دقیقه بپزید تا طلایی شوند. سپس آنها را چند دقیقه روی توری فلزی قرار دهید تا خنک شوند. کراکرها را در ظرف در بسته نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید:

توپ‌های ماهی و بلغور

سبزیجات برشته با پاستای صدفی

 

برچسب ها: شیر، آموزش شیرینی پزی، رزماری، طرز تهیه، کراکر، پنیر چدار، طرز تهیه کراکر، جو پرک تعداد بازديد: 94 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز