Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 13:40

22
فروردین
نیمروی فانتزی در نان تست

نیمروی فانتزی در نان تست

برش‌های نان را روی تخته قرار دهید و هر دو طرف آنها را با کره آغشته نمایید. آن‌گاه با کاتر، داخل هر کدام از نان‌ها برش بزنید. روغن را در تابه‌ای گرم کنید. نان‌ها و برش‌های خارج شده از آنها را در تابه قرار دهید

تحریریه زندگی آنلاین :

مواد لازم

نان تست سبوس‌دار2 برش ضخیم

کره نرم کردهبه میزان لازم

روغن زیتون2 قاشق چایخوری

تخم‌مرغ2 عدد

پنیر پارمسان یک‌چهارم پیمانه

 بیشتر بخوانید:

پن‌کیک خوشمزه (2 تا 3 سال )

سبزیجات برشته با پاستای صدفی

سوپ دال عدس و سبزیجات

برش‌های نان را روی تخته قرار دهید و هر دو طرف آنها را با کره آغشته نمایید. آن‌گاه با کاتر، داخل هر کدام از نان‌ها برش بزنید. روغن را در تابه‌ای گرم کنید. نان‌ها و برش‌های خارج شده از آنها را در تابه قرار دهید و 2 تا 3 دقیقه بپزید تا طلایی شوند. سپس نان‌ها را برگردانید. وسط هر کدام از برش‌های نان یک تخم‌مرغ بشکنید، در ظرف را ببندید و 3 تا 4 دقیقه بپزید تا زرده تخم‌مرغ تقریبا خودش را بگیرد. حالا روی آن پنیر بپاشید و با حرارت ملایم بپزید.

یادآوری: شما می‌توانید از کودکان در مورد شکل کاتر مورد علاقه‌شان سوال کنید.

برچسب ها: غذای کودک، تزئین غذای کودک، نیمرو، نان سبوس دار، زندگی آنلاین، نان تست، پنیر پارمسان تعداد بازديد: 590 تعداد نظرات: 1

نظرات

  • جالبه . برای صبحانهو تشکر .... با فلفل دلمه هم ک عرضی بریده بشه می توان ار مخلفات مختلفی مثل پوره سیب زمینی با گوشت سرخ شده و قارچ و روش پنیر یا تخم مرغ ب همین شکل استفاده کرد .

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز