Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 10:06

31
خرداد
خوراکی های ناسازگار با عسل

خوراکی های ناسازگار با عسل

عسل به تنهایی خواص فوق‌العاده ای دارد اما ترکیب آن با بعضی خوراکی ها می تواند حتی خطرناک باشد

خراسان : عسل یکی از طبیعی ترین خوراکی هاست که برای سلامتی بدن بسیار مفید است اما گاهی این خوراکی بسیار خوشمزه با غذاهای دیگر مصرف می‌شود که  می تواند بسیار خطرناک باشد.

این ترکیبات و مواد غذایی اگر با عسل مصرف شود تاثیرات منفی بر سلامتی شما خواهد گذاشت.

  • عسل و روغن حیوانی

  • عسل و تربچه

  • عسل در کنار غذای غیر گیاهی ( گوشت ، مرغ  و ماهی )

  • عسل و  آب گرم

بیشتربخوانید:

 

عسل به همراه غذاهای غیر گیاهی و گوشتی

به گفته آیورودا ، مخلوط کردن عسل و غذای غیر گیاهی برای بدن مضر است. نباید آن‌ها را با هم مخلوط کرد زیرا منجر به  بروز بسیاری از مشکلات جسمی می‌شود.

ترکیب عسل و آب  گرم

عسل را نباید در آب گرم جوشاند زیرا برای سلامتی مضر است. به طور مثال  به منظور کاهش وزن با عسل ، مردم اغلب عسل را با آب گرم مخلوط می کنند و می نوشند که این‌کار اشتباه است زیرا سطح هیدروکسی‌متیل‌فورفورال را در بدن افزایش می دهد که منجر به افزایش سطح سموم در بدن می شود. به گزارش تیتر برتر، بنابراین  هرگز عسل را با آب گرم یا آب جوش مخلوط نکنید. 

بیشتربخوانید:

 

 

عسل و تربچه

این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که نباید هیچ گاه عسل و تربچه را با هم مصرف کنید زیرا منجر به ترشح سموم در بدن می شود. به خصوص اگر خواستید سالادی را به همراه عسل میل کنید ، مطمئن شوید که تربچه ای در آن وجود نداشته باشد.

عسل  و روغن حیوانی 

به گفته علم  آیورودا ، اعتقاد بر این است که فرد می‌تواند کره را با عسل مصرف کند اما ترکیب عسل با روغن حیوانی یکی از بدترین ترکیبات غذایی است که برای سلامتی بسیار مضر است.

بیشتربخوانید:

برچسب ها: تغذیه، عسل، تداخل غذایی تعداد بازديد: 251 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز