Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 20:07

21
دی
خريد و فروش «جن» زير پوست شهر!- بخش اول

خريد و فروش «جن» زير پوست شهر!- بخش اول

این روزها در بسیاری از خانه های شهروندان انواع كتابهای كنز و هفتاد و دو دیو و طلسم و ... خوانده می شود.

حسین خدنگ

 

برای سومین بار حرفش را تكرار می‌كند:«می توانم یك جن خیر خواه را مامور كنم برای خدمت به تو كه همیشه گوش به فرمانت باشد درست مثل كاری كه برای دیگران كردم اما برایت كمی خرج دارد!»

لبخندی مرموز روی لبش است، زل زده به چشمهایم انگار بخواهد خودش را خیلی مایل به این كار نشان ندهد ادامه می‌دهد. سیگار قبلی هنوز توی زیر سیگاری دود می‌كند كه یك نخ دیگر برمی دارد و آتش می‌زند‌.

هنوز دارد نگاهم میكند تا پاسخم را بشنود. من اما بیشتر بهت زده ام و خیره نگاهش میكنم.

با وجودی كه كمتر از چهل سال دارد اما بیشتر دندان‌هایش ریخته اند و موهای جو گندمی بلند سر و صورتش از دود سیگار زرد شده اند .

نخستین بار كه در باره كارش بعنوان طالع‌بین و دعا نویس از برخی افراد نزدیک‌اش خبرهایی شنیدم  فكر كردم حتما با پیرمردی رو به رو می شوم  در اتاقی مجلل با میزی كه رویش انواع ابزار آلات رمل و اسطرلاب قرار دارد.

اما وقتی وارد محل كار و زندگی اش شدم اصلا شباهتی با تصورات نداشت.

اتاقی بزرگ و خالی با فرشی رنگ و رو رفته در گوشه اتاق و انبوهی از كتابهای چاپ افست درباره علوم غریبه و جوانی سی و چند ساله كه حالا ادعا می كرد می تواند در ازای دریافت مبلغ حدود دو میلیون تومان جنی را به خدمت من درآورد.

بنا به ادعای «بهزاد – م» الان حدود سه سال است با جن ها ارتباط برقرار كرده است و توانسته از این  راه به بسیاری از شهروندان كمك كند تا مشكلاتشان را حل كنند.

به گفته این رمال البته تنها شرط اینكار تعهد كسانی كه جن ها را به خدمت می‌گیرند است تا انان را برای اذیت دیگران و در راه اعمال و نیتهای ناپسند بكار نگیرند.

وقتی از او درخصوص خدمات جن ها به آدم‌ها می پرسم سیگار دیگری روشن می‌كند و می گوید: خب جنها خیلی به آدم خدمت می‌كنند مثلا در بركت دادن به مال و كسب و كار و یا دفع شر و بلا از اهل خانه و جلوگیری از آزار و اذیت جن‌های بدكار!»

می دانم البته هیچ كدام از این ادعاها معیار درستی برای اندازه گیری و پی بردن به راست و دروغ ادعاهایش ندارد اما می دانم بخاطر اعتیاد شدید به مواد روانگردان برخی او را دیوانه و متوهم می دانند.

این در حالی است كه هرروز بسیاری برای حل مشكلات خود به او مراجعه می كنند و به حرف‌هایش اعتقاد دارند.

او یكی از چند رمال پایتخت است كه بسیاری از شهروندان نامشان را در این خصوص شنیده اند.

آنها هم بخت گشایی می كنند و هم جن گیری، از رفع طلسم گرفته تا نامریی كردن افراد!!!

چند می گیری ناپدیدم كنی!؟

شاید باور كردنی نباشد اما اكنون بسیاری نرخ طلسم نامریی كردن افراد در پایتخت را بیش از 3 میلیون تومان ذكر می كنند و حتی در برخی از مكانها نظیر قهوه خانه ها خفاشهای مرده و پوست گربه سیاه نیز كه در این كار كاربرد دارد در كنار خر مهره و مهره مار خرید و فروش می شود.

بیشتر آدرس های رمالان را همان افراد به متقاضیان می دهند

این روزها با گسترش مشكلات اقتصادی و چالش های خانواده ها رمالی و دعانویسی بیش از پیش به یكی از راه های حل مشكلات مردم تبدیل شده است و صد البته مختص قشر و طبقه خاصی نیست.

از خانواده های ضعیف گرفته تا بسیاری از طبقه مرفه در قالب فال ورق و قهوه و رمل و اسطرلاب تلاش می كنند گره از زندگی خود بگشایند و پیاده روهای شهرها با انبوه فروشندگان كتابهای دست دوم و چاپ افستی مواجه شده است كه انواع كنز و كتاب علوم غریبه و نسخه های طلسم و ... می‌فروشند.

این كتابفروشی های سیار انواع كتابهای علوم غریبه را به قیمت‌های گزافی می فروشند و بسیاری از شهروندان را از روی كنجكاوی و تبلیغات به خرید این كتاب‌ها ترغیب می‌كنند.

این روزها در بسیاری از خانه های شهروندان انواع كتابهای كنز و هفتاد و دو دیو و طلسم و ... خوانده می شود و اوراد و طلسمهای آن در باره غیب كردن انسان و دستگیری جن و دیدار با ارواح دست به دست می گردد.

این در حالی است كه مراجع انتظامی همواره با انتشار هشدارها و برخورد با رمال ها و شیادانی كه از زودباوری مردم سواستفاده می‌كنند تلاش كرده است راه را بر این آسیب اجتماعی بسته و جامعه را با زیان های گاه خانمانسوز مراجعه به این افراد آشنا كند.

این در حالی است كه با گسترش شبكه‌های اجتماعی و استفاده گسترده این سواستفاده كنندگان از امكانات ابزارهای نوین ارتباطی باعث شده است بازار شایعات بیش از پیش داغ شود و حتی این روزها شاهد تبلیغاتی درخصوص خرید و فروش طلسمهای ویژه گنج یابی و جن گیری و حتی نامریی شدن!!! در برخی از این شبكه ها باشیم...

 

برای خواندن بخش دوم -خريد و فروش «جن» زير پوست شهر!- اینجا کلیک کنید.

برای خواندن بخش سوم-خريد و فروش «جن» زير پوست شهر!- اینجا کلیک کنید.

 

 

برچسب ها: جن گیری، دعا نویسی، طالع بینی، رمالی، جن تعداد بازديد: 2484 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز