Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:44

23
آذر
فر کردن شگفت انگیز مو با چنگال !

فر کردن شگفت انگیز مو با چنگال !

همیشه برای فر کردن مو نیازی به دستگاه های حرارتی نیست, شما میتوانید با استفاده از چنگال به راحتی موهایتان را در منزل فر کنید.

روش جدید فر کردن مو

اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که از فر کردن مو با انواع اتوهای حرارتی و مضر خسته شده اید، ما روشی جالب و جدید برای فر کردن موها به شما معرفی میکنیم.

زمانی که برای اولین بار دیدم آرایشگرم با یک چنگال آشپزخانه برای فر زدن موهایم به طرفم می آید نمی توانستم آن چه را می بینم باور کنم اما به حد کافی در این رشته بوده ام که بدانم بدون مشاهده ی نتیجه ی کار نباید داوری کرد و نتیجه نیز به راستی شگفت انگیز بود.

با این روش می توان حتی لخت ترین موها را نیز فر داد. خودتان امتحان کنید یک چنگال را بردارید و حدود 3 سانتی متر از انتهای موی خود را در آن بگیرید. سپس موها را درون چنگال بپیچید (درست مانند کاری که هنگام خوردن اسپاگتی انجام می دهید)

اسپری مو را به موها بپاشید و آنها را با سشوار خشک کنید. گرمایی که در فلز چنگال به وجود می آید فرمارپیچی ماندگاری خلق خواهد کرد.

می توانید از چند فر برای روی موها استفاده کنیدو یا تمام موها را فر بزنید.

توجه کنید :اگر می خواهید فر مدت زیادی به روی سرتان باقی بماند و موهایتان صاف هستند از آرایشگر خود بخواهید از قیچی مارپیچی استفاده کند.

با استفاده از این قیچی مخصوص، آرایشگرتان می تواند بدون هیچ نوع ماده ی شیمیایی به موهایتان فرو حجم بدهد.

نگهداری از موهای فر

اگر فر موهای شما طبیعی باشد و با آنها را با کمک داروهای فر، فر کرده باشید در هر حال نیازمند مراقبت هستند.

– از نرم کننده استفاده کنید تا موهایتان کمتر مستعد وز شدن باشند و به راحتی بتوانید به آنها شکل دهید موهای فر به دلیل بافت کلفت خود به راحتی وز می شوند.

– برای این که به بهترین نتایج برسید لازم است به جای برس کردن، موهای خود را را شانه کنید در صورت امکان بهتر است هنگام شانه کردن، موها خشک باشند.

برچسب ها: صاف کردن مو، تقویت مو، دلایل ریزش مو، موهای فر، موهای فرفری، موهای وز، فر کردن موهای صاف، فر کردن مو با چنگال، فر کردن مو با روش های طبیعی، فر کردن مو با دستمال کاغذی، ساخت نرم کننده طبیعی مو، موخوره مو، جلوگیری از موخوره، درمان موخوره مو تعداد بازديد: 991 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز