Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 03:56

13
مرداد
عطرهای تابستانی

عطرهای تابستانی

امروزه استفاده از عطر و ادكلن جز لاینفك زیبایی تلقی می شود، از این رو در این مقاله چند نمونه از عطرهای زنانه و مردانه مناسب فصل تابستان معرفی می گردد.

تحريريه زندگی آنلاین- گروه دنيای زنان

 

 

شاید به نظر رسد که آراستگی ظاهری فقط مربوط به دیدنی‌ها و آنچه چشم نظاره می‌کند باشد؛ گو این‌که از نظر لغت نیز چنین معنایی از آن برداشت می‌شود. در عرف و عادت مردمِ سراسرِ دنیا، استفاده از بوی خوش برای خنثی کردن بوی نامطبوع عرق بدن یا حتّی اگر بدن بوی نامطبوعی هم نداشته باشد، به جهت خوشایند بودن برای خود و دیگران، امری معمول و عادی است. و امروزه استفاده از عطر و ادكلن جز لاینفك زیبایی تلقی می شود، از این رو در این مقاله چند نمونه از عطرهای زنانه و مردانه مناسب فصل تابستان معرفی می گردد.

 عطرهای ویژه خانم‌ها

Versace  yellow  diamond

ورساچه (الماس زرد)، بوی عطر ورساچه الماس زرد حالت بسیار ملایم عطر لیمو است همراه با تركیبی از شربت گلابی كه به آن ترنج نیز افزوده باشند. این رایحه بسیار دلچسب است و ما را به یاد شكوفه‌های نارنج نیز می‌اندازد. 

Chloe L’Eau de chloe

كلئولئودِكلئو، بوی بسیار لطیف و راحتی دارد. اگر یكبار از آن استفاده كنید حتماً به آن علاقه پیدا خواهید كرد. بوی این عطر تركیبی از چند نوع گل است 22 درصد از بوی آن از آب رز طبیعی گرفته شده است. بوی تازگی، فراغت، رهایی می‌دهد. 

Flora By Gucci-Gorgeous gardenia

فلورا بای گوچی – جورجیوس گاردنیا، جورجیوس گاردنیا بوی شكوفه‌ها را دارد. بوی گلابی آب‌دار، گرمای گل فرنگیپنیا، بوی نعناع هندی و بوی شكر قهوه‌ای. زنی كه این عطر و رایحه را برای خودش انتخاب می‌كند، تمام اطرافیانش را مجذوب بوی دلچسب عطرش می‌كند. 

philosophy love sweet love

فیلاسوفی لاو سویت لاو، بوی میوه‌های آب‌دار را دارد و بسیار شاد است. مثل روزهایی كه برای نخستین بار عاشق می‌شوید و بوی عشق را با تمام وجودتان حس می‌كنید، با شنیدن عطر و رایحه لاوسویت لاو باز هم این حس در شما تداعی می‌شود. 

Burberry Brit summer for woman

بربری بریت سامر فورومن، بوی این عطر بسیار تازه است. ما را به یاد چای سبز و سرد ژاپنی می‌اندازد كه به آن كمی لیموی ایتالیایی افزوده باشند. بوی بادام‌های سبز و بوی گلابی، بوی تازه‌گی و بوی چوب ماهوگانی را دارد. تركیبی از این عطرها برای فصل تابستان فوق‌العاده به نظر می‌رسد. 

Roberto cavalli

روبرتو كاوالی،  بوی روزهای آفتابی، بوی شكوفه‌های نارنج، بوی دانه‌های فلفل صورتی را می‌دهد بسیار زنانه است. بوی روبرتو كاوالی بسیار منحصر به فرد است و برای افرادی كه می‌خواهند متفاوت از دیگران باشند مناسب است. 

نکاتی در مورد انتخاب عطر

زمان پیشنهادی برای خرید عطر صبح است، چون در صبح تشخیص بو آسان‌تر است.بعضی از افراد هستند که در تمام طول سال از یک نوع عطر استفاده می‌کنند؛ ولی پیشنهاد ما به شما این است که عطرتان را بیشتر فصلی انتخاب کنید. عطرهای گرم و تند را برای فصل‌های سرد انتخاب کنید، و عطرهای سرد، شیرین و عطر گل‌ها برای فصل گرم انتخاب مناسبی است. قبل از این که برای خرید عطر از منزل بیرون بروید از هیچ گونه عطر و خوشبو کننده استفاده نکنید؛ چون انتخاب بهتر را برای شما دشوار می‌کنند.

برای ماندگاری بیشتر عطر به این نکته توجه کنید

هر اندازه که عصاره روغنی خوشبو در یک محصول بیشتر باشد ماندگاری آن عطر بیشتر است. به این دلیل که رطوبت، باعث ماندگاری بوی عطر می‌شود. ماندگاری عطر بر روی پوست‌های چرب و تیره بیشتر است از پوست‌های خشک و روشن می‌باشد.

 عطرهای ویژه آقایان

Acqua Di Gio paur homme

اكوآ دی جیو پورهوم،  همه آن را با نام جیو می‌شناسند. بوی آن برگرفته از بوی دریا، خورشید، زمین و باد است. ما را به یاد جزایر مدیترانه‌ای می‌اندازد. بوی چوب، میوه‌ها و گیاهان را دارد. بوی نسبتاً ملایم آن برای آقایان در فصل گرم سال مناسب است. 

Burberry Brit summer 

بربری بریت سامر فورمن، بربری بریت سامر فورمن بوی تازه‌ای دارد، البته شما را به یاد عطرهای كلاسیك نیز می‌اندازد. بوی منحصر به فردی كه با لیمو، هل و زنجفیل تركیب شده است. بوی یاس تازه، و رُز وحشی دارد و هیچ عطری به اندازه آن برای آقایان در فصل تابستان مناسب نیست.  

Dior Aqua Faren heit

دیور آكوآ فارنهایت، آكوآ فارنهایت را از بوی كریستین دیور گرفته‌اند. یك عطر پرانرژی با الهام از لحظه‌ای كه آب و آتش با هم برخورد می‌كنند. بوی كلاسیك آن برای مردان قوی و محكم بسیار مناسب است.  

Calvin Klein Eternty

كلوین كلین اترنتی، لحظه‌ای جادویی غروب در تابستان وقتی كه خورشید كم‌كم از دیده‌ها پنهان می‌شود. بوی اترنتی از این لحظه الهام گرفته شده است. وقتی كه می‌خواهید هندوانه رسیده‌ای را قاچ كنید، بوی تازه‌ای از آن بیرون می‌تراود كه شبیه بوی این عطر مردانه است، گرمای آن ما را به یاد چوب درخت جوایاك می‌اندازد.  

Allure Homme sport Eau Extreme

الور هوم اسپرت اواكستریم، یكی از اسپرت‌ترین و بهترین عطرهای مردانه تابستان امسال است. ماندگاری بالایی دارد و كیفیت آن بسیار بالاست. اغلب مردان بوی عطر را دوست خواهند داشت. برای مردان نترس و پر دل و جرأت كه حاضرند ریسك كنند و همه موانع سد راهشان را از میان بردارند، این عطر مناسب‌ است. 

Kenzo homme sport

كنزو هوم اسپورت ، یك عطر خوب مردانه 2012 است. بوی گریپ فروت، لیمو و نعناع را می‌دهد. بوی این عطر بوی تازگی است كه می‌تواند قلب‌ها را فراخ كند. هم بوی میوه‌های تازه را می‌دهد و هم بوی چوب سدر. اگر قرار عاشقانه‌ای با همسرتان دارید، بهتر است كه كمی از این عطر را به خودتان بزنید. بوی خاص آن حتماً توجه او را جلب خواهد كرد.

 

برچسب ها: عطر، انتخاب عطر، عطرهای تابستان، ماندگاری عطر، عطرهای زنانه، عطرهای مردانه تعداد بازديد: 2027 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز