Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 02:50

16
اردیبهشت
كارت تبريك خرس متفكر

كارت تبريك خرس متفكر

از يك كاغذ طرح‌دار براي زمينه كار استفاده كنيد. طرح كاغذ زمينه را مي‌توانيد ...

كارت تبريك خرس متفكر

 

 

از یك كاغذ طرح‌دار برای زمینه كار استفاده كنید. طرح كاغذ زمینه را می‌توانید با رنگ طرح اصلی (خرس متفكر) هماهنگ كنید. در این طرح از رنگ‌های اصلی استفاده می‌شود. در برخی جاها تركیب رنگ‌های اصلی، رنگ‌های شاد دیگری نیز ایجاد می‌كنند. با استفاده از این كارت می‌توانید یك پیام محبت‌آمیز را به دوستان بدهید. برای آنكه منحصر به فردتر به نظر برسد، از پاكت در چهار رنگ استفاده كنید و یك روبان قرمز روی آن گره بزنید.

پیشنهاد: برای آن كه طرح مورد نظرتان ملایم‌تر به نظر برسد، می‌توانید با استفاده از مداد رنگی كمی سایه و روشن‌های رنگی روی آن ایجاد كنید.

 

 

وسایل مورد نیاز

 

 مهر طرح خرس و چند شاخه گل (شما می‌توانید به دلخواه از هر مهر دیگری نیز استفاده كنید)

 جوهر سیاه براق

 قلم

 رنگ آبی، زرد، قرمز، سبز و نارنجی

 مقوای سفید نرم

 مقوای سبز، زرد، قرمز و آبی

 مقوای مربعی شكل در ابعاد 5/21 سانتیمتر

 كاغذ طرح‌دار (ترجیحاً راه راه)

 چهار عدد میخ بسیار پایه كوتاه و سر پهن به رنگ قرمز

 روبان قرمز رنگ

 

 

مراحل كار

 

مقوای سفید نرم را برداشته، مهر را به جوهر بزنید و طرح اصلی را روی مقوا پیاده كنید. از هر رنگ كمی روی درپوش پلاستیكی با نوك قلم‌مو بریزید، كمی آب به آنها اضافه كنید تا رقیق‌تر شوند و بعد مقداری از جوهر رنگی را برداشته و قسمت‌های مورد نظر را رنگ‌آمیزی كنید تا هم تصویر خرس و شاخه‌های گل و هم بخش‌هایی از زمینه سفید مقوا رنگی شوند. مقوا را كوچك‌تر كنید؛ به طوری كه هر ضلع آن حدود 7 سانتیمتر شود.

مقوایی را كه طرح اصلی را روی آن پیاده كرده‌اید، روی یك مقوای آبی رنگ به طول ضلع 8 سانتی‌متر نصب كنید. در هر چهارگوشه آن با پانچ چهار سوراخ ایجاد كرده و میخ‌های كوتاه و سر پهن قرمز رنگ را روی آنها بزنید. سطح مقوای تا خورده را با كاغذ راه راه (طرح‌دار) بپوشانید. حالا كارت اصلی طرح‌دار را روی مقوا زمینه كه از وسط تا خورده است و آن را با كاغذ راه راه پوشانده‌اید، نصب كنید. می‌توانید از چسب دو طرفه استفاده كنید.

از مقوای آبی یك مربع به اندازه 5/21 سانتیمتر درآورید. همین كار را در مورد مقواهای سبز، زرد و قرمز نیز انجام دهید آنها را از وسط تا بزنید و دو گوشه از هر مربع را از یك طرف گرد كنید؛ به طوری كه دو گوشه گرد باشد و دو گوشه به صورت زاویه قائمه. یكی از مربع‌ها را باز كنید و مربع دیگر را روی آن قرار دهید به گونه‌ای كه نیمی از مربع اول روی نیمی از مربع دوم به طور كامل‌ قرار بگیرد و گوشه‌های گرد كارت‌ها لبه‌های كار باشند و روی هم سوار نشوند. این كارت‌ها را نیز با چسب دو طرفه به هم بچسبانید.

دو مربع بعدی را نیز به همین شكل به آنها بچسبانید. لبه‌های هر چهار مربع را روی هم تا كنید. روبان قرمز را روی پاكت از قسمت پشت بچسبانید. بعد از قرار دادن كارت اصلی داخل پاكت، روبان را گره بزنید.

 

برچسب ها: زندگی آنلاین، جوهر سیاه براق تعداد بازديد: 930 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز