Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 01:44

7
شهریور
رژیم لاغری سریع شکم و پهلو

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو

داشتن شکم صاف و بدون چربی اضافه آرزوی بسیاری از افرادی است که در تلاشند به کمک رژیم لاغری های متفاوت به آن دست پیدا کنند.

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو

چربی هایی که در ناحیه شکم و پهلو هستند میتوانند تاثیر زیادی بر ظاهر شما و نیز سایزتان بگذارند. داشتن شکم صاف و بدون چربی اضافه آرزوی بسیاری از افرادی است که در تلاشند به کمک رژیم لاغری های متفاوت به آن دست پیدا کنند.

برای لاغر شدن شکم و پهلو روشهای مختلفی وجود دارد و شما می توانید در این امر برای گرفتن راهنمای تخصصی به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید.

هر چند که رژیم لاغری سریع شکم و پهلو به شما کمک میکند تا مدت زمان کمتری بتوانید این چربی ها را آب کنید ولی این گونه نیست که بتوان این مسیر زمان بر را دور زد و انتظار نامعقول از رژیم لاغری داشت.

بنابراین حتما به صورت واقع بینانه اقدام به شروع مسیر لاغری کنید تا بعدا مایوس نشوید و با پرخوری و عدم مجدد موجب افزایش دوباره و چه بسا بیشتر چربی در آن ناحیه نشوید.

همچنین به هر رژیم لاغری سریع شکم و پهلو هم اعتماد نکنید چون ممکن است اساس آنها بر کاهش میزان آب بدن باشند و مجددا بعد از مدتی به بدن بازگشته و موجب اضافه وزن شما شود.

نکات اساسی دیگر این است که گرسنگی کشیدن برابر با کاهش وزن نیست و یک رژیم اصولی نباید شما را مجبور به تحمل گرسنگی کند. بلکه وعده های غذایی سر جای خود بوده و حتی شامل میان وعده های مختلف نیز باشند.

وقتی شما یک وعده غذایی را حذف کنید بدن دچار حالت قحطی شده و چربی ها را در نواحی شکم و پهلو و باشن ذخیره می کند.

برای لاغری شکم و پهلو حتما باید ورزش های مختلفی را برای آب کردن چربی های آن نقطه انجام دهید و تنها غذا نخوردن نمیتواند موجب لاغری سریع آن نقطه شود.  

ورزشهای مختلفی را میتوانید در طی رژیم لاغری سریع شکم و پهلو انجام دهید. برای مثال: 

انجام دراز و نشست :

دراز و نشست یکی از تمریناتی است که برای سفت شدن ماهیچه های شکم به کار رفته ولی چنانچه درست و اصولی انجام نشود میتواند به مهره های گردن و پشت آسیب برساند. همچنین دراز نشست به تنهایی نمیتواند موجب لاغری شکم و پهلوهای شما شود.

بهتر است دستها را پشت سر قرار داده و سعی کنید خم شوید و آرنج خود را به زانو برسانید. این کار را در سه ست بیست تایی انجام دهید (یعنی هر نوبت 20 بار).


انجام حرکت دوچرخه:

در این حرکت به پشت و بر روی زمین دراز می کشید و زانوها را خم کرده و پاهای خود را به شکل دوچرخه زدن حرکت می دهید. این تمرین را در سه ست 3 دقیقه ای انجام دهید.

بالا آوردن پاها:

در حالی که به پشت دراز کشیده اید سعی کنید پاها را به طور صاف به قدری بالا بیاورید که باسن شما اندکی از زمین بلند شود و سپس به حالت اولیه بازگردید. این تمرین در سه ست 20 تایی انجام شود.

 بهتر است که از روزی نیم ساعت ورزش شروع کرده و آن را به یک ساعت برسانید. ورزشهایی چون دویدن و پیاده روی سریع و ... هم برای این منظور عالی هستند.

انواع دیگری از تمرینات ورزشی لاغر کردن شکم و پهلو را می توانید در انیمیشنهای زیر مشاهده کنید:

 

    

  

 

    

اصلاح رژیم غذایی:

سعی کنید از چربی های اشباع شده کمتر استفاده کنید و حدودا نزدیک 30 درصد انرژی مورد نیاز روزانه شما را چربی ها تامین کنند. از بهترین غذاهای حاوی چربی می توان به روغن زیتون و دانه های روغنی به میزان کافی اشاره کرد.

به هیچ وجه گوشت های پرچربی چون سوسیس و کالباس را مصرف نکنید و 2 الی 3 بار به طور حداقل، از ماهی استفاده کنید.

حتی الامکان از غذاهای سرخ کردنی اجتناب کنید و غذاهای قندی مصنوعی (شکلات و قند و ...) را در طی رژیم لاغری سریع شکم و پهلو فراموش کنید.

غذاهایی که نشاسته زیاد دارند (مانند برنج و سیب زمینی و نان) را کمتر مصرف کنید و وقتی گرسنه شدید می توانید به کمک میوه ها و سبزیجات خودتان را سیر کنید.

دقت کنید که سبزیجاتی که می خورید از کربوهیدرات کم برخوردار باشند و قند بالا نباشند. برای مثال میوه های شیرین مثل گلابی و خربزه و انگور و انبه و انجیر و .... از قند بالایی برخوردار بوده و در زمانی که مشغول رژیم لاغری سریع شکم و پهلو هستید توصیه نمی شوند.

 

برچسب ها: ورزش شکم، رژیم لاغری سریع، رژیم لاغری سریع شکم و پهلو، لاغری شکم و پهلو، حرکات ورزشی شکم، ورزش لاغری شکم، آب کردن چربی شکم و پهلو تعداد بازديد: 1579 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز