Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 18:01

24
تیر
مراقبت از پوست به روش کره ای ها (1)

مراقبت از پوست به روش کره ای ها (1)

مراقبت از پوست، جزئی از زندگی مردمان کره می‌باشد و به همین دلیل است که مردم کره پوستی صاف و زیبا دارند. در این مقاله می‌خواهیم به رموز داشتن پوست زیبا در مردم کره بپردازیم.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

امروزه روش نگهداری از پوست به سبک کره ای ها در جهان بسیار معروف شده است چراکه پوست صورت آنها بسیار صاف و بدون نقص است. در این مبحث 10 روشی  که کره ای ها به کار می برند و به این نتیجه عالی می رسند، ارائه شده است.

مراقبت از پوست بخش مهمی از سبک زندگی مردم کره –صرفنظر از سن و جنسیت آنها - به شمار می رود. کودکان از همان کودکی یاد می گیرند که با استفاده از ضدآفتاب، پوست خود را از اشعه های مضر خورشید محفوظ نگهدارند.

کره ای ها برای روشن شدن پوست شان، مرتبا لایه برداری می کنند و هرگز از خانه بدون استفاده از مرطوب کننده مناسب بیرون نمی روند. در ضمن مراقب اند که رطوبت پوست در طول روز از بین نرود و مرطوب کننده را چند بار تمدید می کنند.

اگر می خواهید شما هم پوستی روشن و شفاف و بدون نقص داشته باشید، تمام مراحل زیر را هر روز انجام دهید و به زودی نتیجه خوب آن را ببینید.

 

روش1: پاکسازی

پیش از هرکاری باید پوست صورت را کاملا تمیز کنید. کره ای ها از پاک کننده های روغنی استفاده می کنند، زیرا قدرت پاک کنندگی این مواد بسیار بالاست.

البته روغن پاک کننده حاوی آنزیم و ویتامین B نیز برای تمیز کردن صورت -از چرک و آلودگی و کرم و ضدآفتاب - بسیار مناسب است.

روش 2: دوباره پاکسازی

پاکسازی صورت در روش اول ممکن است نتواند پوست تان را کاملا از کرم های مرطوب کننده و ضدآفتاب پاک کند، بنابراین یکبار دیگر صورت تان را تمیز کنید.

اما این بار از پاک کننده های حاوی آب استفاده کنید. این روشی است که کره ای ها به کار می برند. پوست پس از اینکه کاملا تمیز شد، می تواند هرچه را که به آن می زنید، به سرعت به خود جذب کند.

روش 3: لایه برداری

لایه برداری، کاری است که در دنیای غرب چندان معمول نمی باشد، اما در روش های مراقبت از پوست به سبک کره، بسیار مهم است.

لایه برداری می تواند سلول های مرده پوست را برداشته و دیگر سلول های پوست را فعال کند و مواد ترمیم کننده پوست، بهتر در منافذ نفوذ کنند.

روش 4: تونر پوست

اگرچه بیشتر ما، تونر را به عنوان یکی از محصولات مراقبت از پوست نمی دانیم، اما تونر برای مردم کره بسیار مهم است.

این محصول به حفظ تعادل پوست و PH آن کمک کرده و برای پوست، مواد مرطوب کننده فراهم می کند و آن صاف و نرم می شود. از تونر با کیفیت استفاده کنید تا فرآیند پاکسازی پوست و صاف کردن آن را به خوبی انجام دهد.

روش 5: اسانس

اسانس، شاید مرموزترین بخش مراقبت روزمره پوست کره ای هاست. این اسانس، تونر و یا مرطوب کننده نیست، اما پوست را به خوبی آبرسانی می کند.

اسانس های مورد استفاده کره ای ها معمولا از فرمول های سبکی آماده می شوند. این اسانس ها معمولا نوعی مایع مغذی هستند که با استفاده از یک اسپری روی صورت و گردن زده می شوند  و با این کار پوست سفت و روشن می شود...

 

برچسب ها: پوست و مو، زیبایی پوست، مراقبت از پوست به روش کره ای ها، سبک زندگی مردم کره، لایه برداری، پاکسازی، تونر پوست تعداد بازديد: 1647 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز